lille.pudding Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Nå tror jeg disse symptomene går meg til huet... En uke til forventet mens og mine symptomer denne mnd: oppblåst nyser veldig mye nå i de siste dagene har jeg vært Stein hard på Høyre side og gjør vondt i går kveld kom en kvalmebølge mer utflod (våt i trusa ofte, sorry detaljer ) hva tror dere? Redd for å glede meg fr mye til positiv test..
~ Kali ~ Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ville ikke tenkt for mye på symptomer. Jeg blokker det ute, så jeg vet ærlig talt ikke om jeg har hatt symptomer eller ei. Har lagt merke til kvalme og vondt i korsryggen siden dette er veldig vanskelig å ikke legge merke til. Men jeg finner bare opp logiske forklaringer, som f.eks: lenge siden jeg har spist, spist for mye, syk på kvalmen. står feil når jeg jobber, sitter feil, sovet skjevt på korsryggsmerter. Kanskje ikke alle som er like logisk, men holder meg til disse forklaringene
Gjest Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg prøver også å overse div symptomer, ellers kan man bli sprø Har hatt vondt i magen, skylder på noe jeg har spist, veldig kvalm når jeg kjørte hjem fra jobb idag, skylder på svingete vei osv;) Får se når det nærmer seg IKM og ta en test hvis TR uteblir:)
~ Kali ~ Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Ja, er bare å skylde på alt annet Jeg har vært mye trøtt i det siste, vet ikke helt hva jeg skal skylde på legger meg i 23 tiden, får den søvnen jeg trenger..likevel er jeg trøtt og slapp, er opplagt kanskje et par timer om dagen. syk kanskje?
Gjest Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Hehe, sånn er jeg også Igår sov jeg i 1 time og 15 min etter at jeg kom hjem fra jobb og idag sov jeg en times tid også, hehe. Er stuptrøtt når jeg legger meg i 23 tiden på kvelden. I ettermiddag har jeg vært så kvalm at jeg ikke har visst hvor jeg skulle ha gjort av meg!! Men det er jo litt tidlig å bli kvalm når egget sikkert ikke er befruktet enda:p Hadde vel el på torsdag eller fredag, hehe. Jaja, lenge leve symptomsjakten:p
~ Kali ~ Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Jeg jakter ikke, er for slitsomt men føler meg som en dass av og til er så utrolig dårlig til tider at jeg bare har lyst å legge meg samtidig som jentungen og sove i noen dager. slitsomt å være slapp og trøtt :/ gjesper jo heeele tiden, får rett og slett vondt i munnen/kjeven av dette. hører sengen bare skriker etter meg, men jeg SKAL se CSI:Miami idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå