Sizzi med lille bolle Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg har fått en av verdens beste nyheter idag og føler fo rå dele gleden. Jeg har hatt uregelmessige blødninger og gikk til GU for å finne ut hva dette var. der fikk jeg påvist en cyste på den ene eggstokken. den var 4.5 cm så den mått eundersøkes videre. blodprøve ble tatt. de klarte jo selvfølgeli å ta feil blodprøve så måtte inn igjen. har nå gått å vært utrolig nærvøs og livredd for en positiv prøve. men prøven var NEGATIV. så det er en helt ufarlig cyste og jeg kunne ikke vært mer glad. Det å vite at man bare har en vanncyste er en stor lettelse. Så da er vi et trygt skritt videre i prøvetiden. neste skritt er å høre med fastlegen om medisinene mine. Blir så glad når ting ligger godt til rette for en trygg fremtidig graviditet. Ville jo ikke vært så gøy å blitt gravid og deretter funnet ut at mann hadde en kreft cyste. Det kunne gjerne blitt problematiskt. Sambo har også begynt å glede seg til den dag vi står med en positiv graviditetstest. Følte bare for å dele denne gleden med dere. da jeg er så glad at jeg nermest er eletrisk!! =)
lykkeliten1 Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Så fint da! Godt å høre at det ikke var noe farlig...Lykke til videre.
Gjest Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Lykke til videre med babylagingen:) Kos dere i tiden fremover! )
Des87 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Kan tenke meg du føler deg veldig veldig lettet Masse lykke til med prøvingen
Popelko Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Åh, så bra da Masse lykke til med prøvingen
Tasselur Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Så bra med gode nyheter! Skjønner veldig godt at du er lettet. : ) Lykke til med prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå