Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Reiser til Riga i slutten av oktober, og skal være der 2 dager. Ikke så lenge altså, så hva bør man få med seg? Er det bra shopping muligheter, og hva bør man shoppe. Hvordan er prisene der i forhold til Norge? Ja, jeg kan google opp en reiseguide, men er dette jeg vil ha svar på, så da prøver jeg bare her!
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 95 % av befolkningen er potte sure og service er ikke innført i landet:-) Få med deg restauranten Vincents, den er helt fantastisk, god mat, eksklusivt og fantastisk...
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Er det sant? Jaja, får prøve å klistre på meg et smil selvom de er sur og gir dårlig service... Og ja, den skal prøves! HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Hei hei.. mat er kjempe billig (for det må jo alle ha) Mens klær etc (som blir ansett som luksusvare) er ekstremt dyrt. Det er så stor forskjell på fattig og rik i Latvia, at da blir prisene slik. Skrot, og krims krams et billig da. Men jeg syns ikke det var spessielt gøy å shoppe der. Til og med Veromoda var dyrere enn i Norge.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Flott at det var klærne som var dyrt og ikke maten da Noen som har besøkt noe spa greier der? Er det bra? Har hørt det er mye billigere enn her iallefall. Hvor bør man dra å spae seg? HI
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Veldig fint i Riga:-) Du bør besøke dyrehagen. Og så den gamle byen i Riga. Der er det mye fine bygg. Dere bør også gå på Skybar på toppen av Radisson hotell (et glassbygg). Der er det den fine utsikten:-) Så er det veldig fint i nabobyen Jurmala. Der er det en fin sandstand også. I Riga er det også billigere spa, og maten er ganske billig der:-)
Anonym bruker Skrevet 30. august 2010 #8 Skrevet 30. august 2010 Dyrehagen og Skybar er notert.. Gamlebyen hadde jeg allerede tenkt!! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå