Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

stikking nedi er. småkvalm og innimellom litt murring i ryggen. er det vanlig??hjelpes. blir jo litt psyko...kjennes ut som jeg er litt sånn "må masse på do"uggen i magen. uten at det kommer noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat sånn har jeg det idag og, men jeg er bare 31 uker idag, så håper virkelig ikke at det er tegn på noe fødsel for min del hvertfall.....

Skrevet

Samme her, og jeg er 35+5 nå. Vært kjempekvalm i hele kveld, har løs mage (etter flere dager med bæsjetrang uten action...). Litt murringer i ryggen, masse gult slimete utflod, vondt nedi bekkenet når hun beveger seg, stikkinger i kjeden... tanken på 4 uker til er ikke fristende. Men må man så må man. Håper egentlig det skjer noe snart, siden hun allerede er nesten 3 kg... Så lenge det er helt sikkert at hun vil klare seg helt fint på utsiden, må hun bare komme. ;)

Skrevet

Hehe godt det ikke bare er meg! Er 35+1 og føler jeg må på dodo utallige ganger hver dag! Merkelige greier det der! Har ekstremt mye slim og utflod, og man merker ting er tyngre....

Men, tror igrunn ikke det trenger å bety annet enn at kroppen gjør seg klar! Trenger ikke skje noe før uke 41 av den grunn liksom :) Man vfår ta det som det kommer hehe De kommer da de er klare for det

Skrevet

Med sånt er det VELDIG forskjellig. Har venninner som har gått sånn de siste 5 - 10 ukene av svangerskapet, og en venninne som ble dårlig i magen torsdagen og fødte 5 uker for tidlig mandagen. Så det trenger ikke være tegn på fødsel enda.

Har det på helt samme måte jeg også :) er 35 + 0.

Skrevet

ok,takk.da er det nok noralt. født i uke 36 og 37 de 3 andre gangene. så spent nå...kanskje d blir overtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...