Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde premature rier som ble stoppet i uke 29 +5. Nå er jeg veldig usikker på hvordan tiden blir fremover. Jeg har ingen tegn til svangerskapsforgiftning eller infeksjoner, og jenta i magen vokser helt normalt. Mao var det ingen spesiell grunn til at riene skulle sette igang så tidlig. Er det andre som har opplevd premature rier uten noen form for infeksjon eller svangerskapsforgiftning, hvor lang tid gikk det til dere fødte?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Jeg fikk også premature rier i uke 30 akkurat. Visste 3 dager før dette at gutten i magen var svært lungesyk( ul ) så hadde allerede fått 1 lungemodningssprøyte. Men ingen grunn til prematur fødsel.. De prøvde å stoppe riene,men klarte det ikke å jeg fødte i uke 30+4. Kjenner ei som fikk stoppa premature rier i uke 34,men fødte likevel i uke 35 +3 og ei som fikk stoppa premature rier i uke 27 å gikk til uke 37 så tror det kun er kroppen som avgjør dette. Men hvile og minst mulig stress er nok bra fremover.. la mannen ta husarbeidet Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå