Guttemamma75 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Er inne i min 3. pp nå og hadde ikm i går.. Kom litt brunlig blod, men ingen smerter og minimalt med blødning. Tenkte at shit - der kommer tante rød, men minimalt med blødning også i dag.. Har helt siden ett par dager etter el hatt en følelse av å være gravid (hadde bl. a smerter i halebenet som jeg også hadde før første graviditet) så ble selvsagt veldig skuffet når jeg begynte å blø i går - men nå er jeg ikke så sikker... Kanksje jeg ER gravid likevel?? Dette er IKKE som en vanlig mens for meg og normalt ville jeg hatt smerter og friskt blod i dag etter en dag med spotting.. Vet at det nok bare er ønsketanker, men klarer ikke slå fra meg følelsen av å være gravid.. Er samtidig redd for å teste for å få et negativt svar.. Teit så emosjonell man kan bli.. Er sikker på at jeg om jeg får en negativ test garantert kommer jeg til å begynne å blø skikkelig etterpå - er nok bare psykiske grunner som gjør at mensen ikke kommer ordentlig i gang.. Huff..Bare en liten utblåsning...
Guttemamma75 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 24. august 2010 Svarer meg selv siden ingen andre gjør det.. Klarte ikke dy meg og tok en test som selvsagt var negativ, men har sluttet helt å blø og har ingen menssmerter - bare en dump "følelse" nederst i magen... Mystisk... Bør vel vente noen dager og om det så ikke kommer noen blødning ta en test igjen.... Krysser fingrene - så lenge jeg ikke blør friskt blod er det jo en sjanse???
~ Kali ~ Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 vent litt til, og ta en ny test om du ikke begynner blø igjen
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 uff... sånn er kjipt :/ Men kan jo enda være at du er gravid Er tanta borte, er det enda håp!! Ikke for å drepe gleden nå da, men hadde det akkurat slik du beskriver det... Mensen kom ikke til forventet tid og testet negativt. 2 dager etter, fikk jeg en bitteliten rødbrun-slimlignende utflod/blødning - ikke vanlig mens altså. Testet idag tidlig, 3 dager over IKM, fortsatt ikke noe mer tegn til mens og fortsatt negativ test. Jeg hadde voldsomme menssmerter da, og en slag rar følelse på høyre eggstokk.. Mensen pleier alltid å komme om jeg og sambo har oss rundt forventet dag, så vi hadde oss nå i kveld.. og joda, der kom mensen for fult!! 1.pp er offisiellt over etter flere dager på "overtid" og en tullete syklus med rare blødninger som jeg ALdRii tidligere har opplevd i mitt liv... Så da er vi vel snart i gang da med 2.pp og håååper så innmari at det skjer noe i magen min da Ikke tull, men en ekte spire For din del, håper jeg at du er gravid nå og ikke får det som meg!! Lykke til!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 uff... sånn er kjipt :/ Men kan jo enda være at du er gravid Er tanta borte, er det enda håp!! Ikke for å drepe gleden nå da, men hadde det akkurat slik du beskriver det... Mensen kom ikke til forventet tid og testet negativt. 2 dager etter, fikk jeg en bitteliten rødbrun-slimlignende utflod/blødning - ikke vanlig mens altså. Testet idag tidlig, 3 dager over IKM, fortsatt ikke noe mer tegn til mens og fortsatt negativ test. Jeg hadde voldsomme menssmerter da, og en slag rar følelse på høyre eggstokk.. Mensen pleier alltid å komme om jeg og sambo har oss rundt forventet dag, så vi hadde oss nå i kveld.. og joda, der kom mensen for fult!! 1.pp er offisiellt over etter flere dager på "overtid" og en tullete syklus med rare blødninger som jeg ALdRii tidligere har opplevd i mitt liv... Så da er vi vel snart i gang da med 2.pp og håååper så innmari at det skjer noe i magen min da Ikke tull, men en ekte spire For din del, håper jeg at du er gravid nå og ikke får det som meg!! Lykke til!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 uff... sånn er kjipt :/ Men kan jo enda være at du er gravid Er tanta borte, er det enda håp!! Ikke for å drepe gleden nå da, men hadde det akkurat slik du beskriver det... Mensen kom ikke til forventet tid og testet negativt. 2 dager etter, fikk jeg en bitteliten rødbrun-slimlignende utflod/blødning - ikke vanlig mens altså. Testet idag tidlig, 3 dager over IKM, fortsatt ikke noe mer tegn til mens og fortsatt negativ test. Jeg hadde ganske masse menssmerter da, det har jeg aldri ved vanlig mend, og en slags rar følelse på høyre eggstokk.. Mensen pleier alltid å komme om jeg og sambo har oss rundt forventet dag, så vi hadde oss nå i kveld.. og joda, der kom mensen for fult!! 1.pp er offisiellt over etter flere dager på "overtid" og en tullete syklus med rare blødninger som jeg ALdRii tidligere har opplevd i mitt liv... Så da er vi vel snart i gang da med 2.pp og håååper så innmari at det skjer noe i magen min da Ikke tull, men en ekte spire For din del, håper jeg at du er gravid nå og ikke får det som meg!! Lykke til!
nelliik m/blå & rosa Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 oopps! Dobbelt opp ja... det låste seg første gang jeg skulle lagre, så prøvde en gang til
Tasselur Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Så lenge du ikke blør skikkelig er det jo fremdeles en mulighet for at det går bra? Har selv gått med en "synkende" følelse de siste dagene, og skjønte med en gang hva du mente med "dump" følelse i magen. Adopterer herved uttrykket, synes det var helt beskrivende. Kanskje det fører til noe godt for oss begge?
Guttemamma75 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #9 Skrevet 24. august 2010 Dusjet meg i kveld og tok på nytt bind - ikke en dråpe blod har kommet - hverken gammelt eller ferskt. Får bittelitt brunt blod på papiret når jeg tørker meg etter dobesøk men that's it... Har ellers lite symptomer men så lenge jeg ikke blør kan det jo likevel være noe??? Krysser fingre og tær og håper det beste for oss begge Tasselur!!!
Guttemamma75 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2010 Da er jeg på dag tre med spotting uten mens i sikte.. Kommet bittelitt brun utflod i bindet og kommer litt på papiret når jeg tørker meg men ikkeno friskt blod.. Har jobbet natt i natt og har hatt litt mensmurringer og stikking i brystene men dette er jo også symptomer på kommende mens... Kan den ikke bare komme da så kan jeg bli ferdig med det????Har selsagt tilbragt natten på nett og har lest om alle som har opplevd blødning i starten av svangerskapet men likevel har vært gravid.... (jobber som nattevakt på sykehjem og det er roooolig...) Får ikke testet med morgenurin på et par dager pga jeg jobber natt og springer hele natta på do og derved ikke klarer å "spare opp" noe, så jeg får bare prøve å være tålmodig og se det an... At det skal nå være så vanskelig..
Guttemamma75 Skrevet 25. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2010 Null frisk blødning men har nå skikkelig mensmurringer.. Føler meg faktisk "mer" gravid nå enn før ettersom jeg hadde skikkelige smerter sist gang jeg ble gravid og gikk rundt med en sånn følelse av at NÅ kommer mens.. Det likner på den følelsen jeg har nå gitt, men forskjellen nå er jo at jeg HAR blødd litt, dog bare gammelt blod og veldig liten mengde... Blir spennende dette.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå