Gå til innhold

Brennende kjærlighet! Noen med oppskrift?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle ha brennende kjærlighet i dag. Det skal vel være lagvis av noe i en ildfast form? :)

Potetmos og kjøttdeig, vet jeg.

Men hva med grønnsaker? Noen som har med det i forma også?

Gjest irismor
Skrevet

Dette er hvordan vi lager brennende kjærlighet.

Stek kjøttdeig og løk, bland inn tomatpure eller ketchup og kryddre etter smak. Legg blandingen i en ildfastform. Lag så potetmos og legg over kjøttblandingen, ha revet ost på toppen.

Vi bruker ikke grønnsaker i.

Skrevet

Når jeg gikk på kokkeskolen lagde vi brennende kjærlighet på denne måten: 1 blomkålhode kokes, hell over hvit saus, dryss over stekt bacon og finhakket løk og paprika

Skrevet

snilla med 3 skatter ;

Sånn gjør jeg det og! (men uten paprika og med ost!!!)

Herlig =)

Skrevet

Worchestershire saus smaker veldig godt i kjøttdeig varianten, ha i etter smak.

Lager med kjøttdeig, heinz chilli saus, eller ketchup, løk og sopp og litt fond/buljong. Har det i formen (etter å ha putret litt), så potetmos over og tilslutt revet ost og gratinere til osten en gyllen. Servere med ferskt brød/baguetter og en salat

Skrevet

Hmmm, heter ikke den varianten med kjøttdeig hyrdepai? Hehe.. eller er jeg helt på landet her?

Skrevet

Jo, min Irske mann mener at min brennende kjærlighet smaker veldig lik shepherds pie ihvertfall:)

Skrevet

Jeg og de fleste andre jeg kjenner kaller den hyrdepai, men har noen venner som bor et annet sted og der kaller alle det for brennende kjærlighet!!! Var innom meny der borte en gang og skulle ha litt av den hyrdepaien som de hadde i varmdisken, de så bare rart på meg!! De skjønte ikke hva jeg snakket om i det heele tatt :-P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...