storesøster&lillebror Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Litt flaue spm. kanksje, men.. Håper noen kan gi meg litt svar!? : Til vanlig har jeg ganske treg mage, er på do for å bomelibom kanskje 1-2 ganger i uka, men de siste dagene har det plutselig blitt opptil 3 ganger pr dag! Å nei, jeg har ikke diare` e.l.!! Hva kommer dette av da?? Er d lillegutt som presser på tarmene? Kan ikke huske at jeg hadde det slik sist jeg gikk gravid.. En annen ting er at når jeg da er på do og presser litt, føles det som om jeg presser han ned. Får meg liksom ikke til å presse noe lenge eller hardt for da føles det som om det sprenger inni der (er redd det skal smelle til og at vannet, slimproppen og babyen og alt det andre bare skal fosse ut..- Skjønner at det ikke skjer alltså!! ). Er det flere som har det sånn?? Er forresten 34+2 ..
☆septemberbarn☆ Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Høres akkurat ut som meg dette :-) Tror det er helt normalt!! Litt ubehagelig for oss, men ikke noe farlig iallefall. Uke 36 her ..
Tulipan2010 Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Jeg lurer også på hvorfor jeg plutselig går på do flere ganger om dagen... Går også vanligvis etpar ganger i uken. Ikke diaré her heller... Har litt under 4 uker til termin.
Flea Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Til meg løsnet vel forstoppelsen i uke 37 (38 nå). Jeg trodde det var pga modningsakkupunkturen at tarmene begynte å tømme seg, men det var jo veldig tidlig for din del da Sikkert varierende hvordan kroppen forbereder seg.
Hjertelyd & Knøtteline Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 I min uke-for-uke-nok står det for uke 40 at en del får økt behov for bommleom og noen diare pga ett eller annet hormon. Sikkert ikke uvanlig at det kommer før uke 40 heller altså.
Virreli Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Jeg har også plutselig for en uke siden begynt å gå på do hver dag. Vanligvis er jeg på do 1-2 ganger i uken som du. Er 36+4 i dag. Håper det betyr at det ikke er så alt for lenge etter henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå