Gå til innhold

Et puppespørsmål til :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i utgangspunktet 75B, men har nå gått opp til 75D.

Mitt spørsmål er: hvilken str. bør jeg kjøpe ammebh i?

(Har lest at man skal kjøpe en cupstr. større, men er det større enn nåverende mål (D), eller tidligere mål (B)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sier du skal ta en str større enn hva du var, men detvirker som om du allerede har vokst en del ;) kanskje duburde vente til du har født med å kjøpe, eller kjøpe to ulike str. for så å returnere de i feil str etter fødsel.

Skrevet

ville nå tro at det var dagens cupstr man skulle gå utifra sånn at du burde kjøpe en dd. siden puppene har en egen evne til å blåse enda mer ut etter at melka kommer for fullt. men ville nå tror at det stabiliserer seg slik at det holder med en d?

Skrevet

Få mannen til å kjøpe på føden...det måtte jeg...

De vokste ille på slutten...og så ble de litt mer normale etterhvert...de varierte litt hos meg...

..og tror jeg har flere størrelser...

UNNGÅ alt som ligner spiler...= betendelse...hadde et stunt der jeg skulle pynte meg en kveld og det resulterte i tette kanaler...au au au...

Skrevet

Sitter her å lurer på hvilken str jeg bør kjøpe også. Jeg tenkte å kjøpe en til bruk allerede nå, siden alle andre bh`er er full i spiler og bare er veldig ubehagelig for tiden...

Men egentlig tenker jeg at du må kjøpe en str større enn det du er per i dag.

Skrevet

Jeg tror jeg kjøper en de har på Bittens som er regulerbar (l-xxl) og så satser jeg på at de har noen gode på sykehuset. Tror jordmor nevnte noen supre bh-er de solgte på barselen på Sus som ikke var ammebh-er, men som var veldig behagelige å ha på når det sprengte som verst. JM sa at ho hadde kjøpt 5-6 stk totalt på 3 fødsler og at de kostet rundt 100 kr pr. stk.

Noen som kjenner til disse?

Skrevet

må bare si at det er kjempevanskelig å vite hvilken str man ender opp med.. jeg vokste ingenting sist gang, men fikk heller ikke nok melk.. denne gangen håper jeg på mer melk siden brystene har forandret seg/forberedt seg slik de ikke gjor sist gang.. men jeg vet jo ikke..

men jeg har funnet drømmebh-en, som jeg går med nå i svangerskapet og som jeg tror passer til amming enten jeg vokser null eller endel.

bravado ammebh, uten spser eller noe som helst som strammer.. tykk god strikk nederst, bredt på ryggen, så ingen vonde valker/sømmer som klemmer slik jeg er vandt til( er ganske kraftig) og ryggen min har aldri sett så "fin" ut uten valker etter bh-en heller som nå:) og de har forholdsvis tykt og godt innlegg(som man kan ta ut, eller suplere med engang) inni, som gjø at puppene får fin fasong, og ikke slappe hengepupper slik som i de "gamle" ammebh.ene mine uten spiler gjorde.

se selges i s, ml og xl, og str er veldig fleksibel. jeg bruker l og har som sagt endel å vokse i, men den sitter fint på. bruker 85 b+ til vanlig

Skrevet

kjøpte forresten på babyshop til 499 pr stk, litt dyre, men jeg syns det er verdt det.. kjenner ikke man har bh på seg, så herlig:)

Skrevet

Kjøpt triumpf bher uten noen spiler og litt romslige nå, vil påstå at de ordinære bhène mine er bedre OG finere, men regner med at det er godt med noen store som ikke klemmer etter fødsel..:) og dessuten, er vel ikke d som jeg tenke rmest på heller tenker j, at de er fiiiine:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...