Gå til innhold

Bekkenløsning og sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så vondt å ha sex nå..Har vært det hele svangerskapet,men blir virkelig bare vondere og vondere.

Gruer for sex,det har jeg aldri gjort før..Men det er så vondt!

Eneste stillingen som går greit (men ikke uten en hel del smerter..) er doggy..Er det flere som har det sånn?

Er det noe man kan gjøre el stillinger som gjør mindre vondt (el ikke vondt i det hele tatt)?

Hva gjør dere andre damer med dette problemet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har prøvd det meste og føler alt gjør vondt - så fint lite sex her i gården!

Får litt dårlig samvittighet for min kjære, selv om han heller syns det er bedre at vi lar være når det gjør så vondt for meg. Får rett og slett bare ta det igjen så snart jeg er klar etter fødselen, tenker jeg..

Skrevet

Siste 5 uker har vi kun hatt mislykkede forsøk, så vi har gitt opp. Virker ikke som mannen synes det er så veldig krise. Han fikk seg en BJ for en uke siden, så det får holde en stund ;)

Stillingene vi har brukt å prøve er jeg oppå (men da kan barnet kjennes på hans mage), doggy (jeg holder 2-3 puter eller hele dyna under bryst og mage for støtte), eller misjonær (rumpa opp på puter/dyne og han på knær). Løkka tel! :)

Skrevet

Har bekkenløsning, men har ikke hatt noe særlig problemer med samleie, men har vært "bra" i bekkenet etter jeg ble sykemeldt. Dvs, så lenge jeg ikke får så mye vekt "over" meg, så får jeg ikke vondt.

Er selvfølgelig begrenset hvor mange stillinger man kan gjøre (vanskelig å være kreativ med ryggvondt og stor mage:P), men vi har funnet noen som funker for oss.

Skrevet

Uff ikke lett dette.

Jeg har faktisk bare enkelte dager hvor det kan gjøre sinsykt vont.

Blir ekstra plagsomt når jeg sitter mye,eller når jeg sitter i den veldig myke sofaen vår.

Det som hjelper meg er at jeg ikke sitter forlenge avgangen. ikke sitter eller ligger formykt. Kniper lukkemuskelen.

Når det gjelder sex er det liggende på siden. (han bak deg)

Men som skrevet,dette oppleves veldig forskjellig og gjør sinsykt vont.

Husker når jeg var gravid med gutten min (andre barnet da)

Da var det ikke mye jeg fikk gjort pga smerter.

Har ikke hatt dette i alle svangerskapene mine:):)

Lykke til alle sammen;)

Skrevet

Blir faktisk bedre av sex jeg.... mannen foretrekker misjonær, så vi bruker faktisk den fremdelses, om enn i noe mindre omslynget enn før pga av magen.

Er 31 uker på veg og er ikke akkuratt liten forran hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...