Crazy81 m spire nr 3 i magen:D Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Jeg er 39+3 i dag..men jeg er ikke klar for å føde ennå jeg.. Er så utrolig mye jeg skulle ha gjort hjemme før nurket kommer..men med sterke bekkensmerter klarer jeg ikke å få gjort noe.. Er bare 6 dager igjen,men kjenner at jeg får litt panikk når det er snakk om fødsel..Ja jeg har født 2 før, begge uten noen form for smertelindring,men gruer meg sååå til denne fødselen..Jeg har aldri revnet el blitt sydd ved de 2 andre fødslene, så jeg gruer meg masse, fordi jeg regner med at jeg revner fra a til å denne gangen.. Er det bare jeg som føler det sånn??
surfepia Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Er ikke redd på samme måte som deg, men jeg koser meg og har endel ting jeg gjerne skulle gjort ferdig før prinsessa kom. Så jeg synes det hadde vært greit om hun ventet iallefall en uke til. Har 15 dager igjen idag, startet 15 dager før forrige gang. Orker ikke gå å bekymre meg for selve fødselen, vet jo at jeg må gjennom det uansett og vet at jeg ikke kan styre så mye av det som skjer, må ta det som det kommer. Alle er vel innerst inne redd for å revne. Men det er ikke noe jeg tenker på. Sydde 3 sting sist, og jordmor mente at fødsel nr 2 ofte er enklere og at jeg derfor ikke skulle bekymre meg for det denne gangen :-) Prøv å nyt dagene du har igjen og gjør ferdig dine prosjekt uten å tenke på worst case scenario :-) Går helt sikkert bedre enn sist!
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 Gruer meg skikkelig jeg....Rene panikken...Like å ha ting forberedt og på min måte...Typen derimot er laidback og tar ting som det kommer... Hadde to traumatiske fødsler sist og hatt fødselsangst fra før jeg ble gravid.. ca 23 dager til termin, og nå sitter jeg her med rier..Gjort det siden klokken 8 idag..Håper de ikke er ekte på en måte, men igjen etter 5-6timer med rier så håper man også at det skal komme et lite vindunder ut av smertene også.. Alle maser på at jeg bør ta turen ned på sykehuset for en sjekk...Man total panikken for å reise ned tilfelle det er falsk alarm..Vil vente til jeg absolutt må Har to gutter fra før også, så de må jo også skaffes pass til om jeg skal på sjekk...Litt dumt å bruke barnepass på falsk alarm
Tyren82 Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Hei. 38+3 her og heller ikke klar til fødsel.. Og det på tross av disse typiske "helt på slutten plagene":-) Storesøster kom 39+4, så det nærmer seg vell for min del.. Men det er vell ingen vei utenom nå, gruer meg til fødselen ja.. Men gleder meg jo selvfølgelig kjempe masse til hun kommer:-) Tenk om man bare kunne få vite når det ble, så hadde men hatt en dag å forholde seg til.. Jaja, lykke til, håper det blir lenge til for oss begge:-) (neida)
Voyeur Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Er absolutt ikke klar for baby, men er bare 32 uker på vei;) Tror ikke jeg blri mentalt forberedt denne gangen, og gruer meg som en hund til fødselen, fordi jeg som deg, er redd for at denne siste fødselen blir å ødelegge meg fullstendig nedentil, og at jeg blir å revne fra a til å. Har 3 fødsler bak meg, og de har jeg ikke gruet meg til, men det gjør jeg denne gangen. Rart det der.. Tror bare man må ta det som det kommer, og ikke få panikk når det endelig setter igang, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå