Gå til innhold

Melkemengde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sikkert et dumt spørsmål, men men....

Jeg pumper opp melk for når bestemor skal passe jenta. Så langt har jeg hatt 60ml i hver kopp. Hva gjør dere andre? Og hvor mye spiser ca 5-6 mnd babyer mm? Hvor mye bør jeg ha i hver kopp?

Tusen takk for hjelp:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fyll den opp! :-)

Vesla fikk kun mm på flaske til hun var 4 mnd, da ble det supplert med grøt. Ved 4 mnd var hun oppi ca200 ml pr måltid.

Jeg hadde dustete flasker som bare tok 150 ml, så jeg hadde noen fulle flasker og noen halvfulle. Dumt å ha alt for store posjoner og ende opp med å helle ut også, da er det kanskje bedre å måtte varme opp en posjon til?

Skrevet

Hei!

Jeg har gitt noen kvelder flaske med utpumpet melk for å vende han til det, og spedd ut med litt mme for jeg har hatt litt lite melk på kvelden. Gutten vår på 3 mnd drikker da rundt 180 ml. Ville prøvd meg litt frem. Starte med f. eks. 160 ml og se om hun vil ha mer etter det?

Skrevet

Stakkars jenta mi har vist fått litt lite hos bestemor. Jeg tror jeg fortsetter å fylle 60 ml i hver kopp kanskje 70 og så sender jeg heller med 2-3 kopper til bestemor.

(Svigermor foretrekker jo da også å gi henne fruktmos eller grøt når hun er der på dagen, men jeg vil vente litt med å gi det på dagen:-) Uansett må hun ha litt melk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...