Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 For et par måneders tid siden oppdaget jeg en kul under den ene armen. Var på den tiden syk og tenkte ikke mer over det. Etterhvert som ukene gikk forsvant ikke kulen, den ble heller gradvis større. Det ble legetime og jeg skal til biopsi denne uken. Har egentlig roet meg ned med at det kunne bare være en fettkul, men for et par dager siden oppdaget jeg en kul under den andre armen. Mye mindre, men den er der like fult. Da kom klumpen i magen. Ei venninne av meg påstår at det er vanlig for gravide å ha hovne lymfekjertler og at legene burde ha fortalt meg dette. Vet ikke om hun prøver å roe meg ned (jeg har hatt ganske mange kreftdødsfall i nær familie de siste to årene, så tanken på kreft ligger der selvsagt) eller om dette stemmer. Legen jeg var hos er ganske nyutdannet, så det kan jo være ukjent for henne. Det jeg egentlig vil frem til med alt "skravlet" mitt er om andre har vært borti dette under graviditet eller hørt om andre som har hatt det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142235739-hovne-lymfekjertler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå