gutt07 og jente11 Skrevet 24. august 2010 #1 Del Skrevet 24. august 2010 i følge tidlig UL er jeg 10+3 uker i dag. Synes det er så vanskelig å ha 2 terminer å forholde seg til. Jordmoren min sa jeg ikke skulle følge tidlig UL termin, da hun mener det er alt for tidlig å fastslå termin i uke 8. Da alle embryo vokser i rykk og napp, og det kan være store forskjeller på embryo i samme uke når det er så tidlig. Hun sa at termin ikke skal bestemmes før ordinær UL i uke 18. I tilegg har jeg fått ordinær UL 16.09-10, og da er jeg i følge mens ca 15 uker, men i følge tidlig UL ca 13 uker. Da jeg sa datoen til ordinær UL til jordmoren, da mente hun at jeg måtte bytte time til en senere dato. Har aldri hørt noe om dette før, og da jeg var gravid med sønnen min var jeg på ordinær UL i uke 16. Synes det er rart UL legen gir meg ordinær UL så tidlig om det liksom ikke skal gå ann å sette rett termin så tidlig. Andre som har opplevd lignende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142235714-i-dag-er-jeg-12-uker-i-f%C3%B8lge-menstermin-men/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå