oppned Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Babyen har sparket meg ut av sengen hver morning, og jeg har til tider våknet av spark. Koselig og trygt:) Nå er jeg 34+6 og det har vært ganske stille de siste dagene.. Det har vært bevegelse, men ikke spark. Kun litt dytting og trykking. I natt var det helt stille og i dag tidlig fikk jeg kun reaksjon om jeg dytta ganske godt i magen (er forsiktig selvsagt;). Har hørt at når det nærmer seg termin får ungen mindre og mindre plass, og det blir da mindre bevegelse. Tenker å ringe jordmor om det fortsetter slik, men er det noen som har samme erfaringer? Er det veldig bekymringsverdig?
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Jeg synes bevegelsene endrer seg hele tiden... babyen får jo mindre plass etterhvert og jeg opplevde vel sist at babyen dro mer bein og armer rundt, enn harde spark siste ukene, enn som nå (uke 30)...når det bokses, sparkes og sprelles der inne... Uansett...forandrer det seg veldig skal du ta det på alvor. Ikke vent for lenge. Sjekk hjerterytmen og få evt UL om du er redd. Men du kjenner liv, og det er det viktigste! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå