Gå til innhold

Stå på alle slitere!

Nurket1 - prøver 2010

Anbefalte innlegg

Ser det er mange som har det vondt her inne om dagen...

Kan ikke si annet enn at jeg føler med dere alle som en...

Dette er ikke for pyser...først strever man vettet av seg for å bli gravid...og når man endelig blir det...vel da kommer angsten snikende...

Man har aldri noen garanti på noe...og det kan hele tiden gå galt...

MEN om vi ikke prøver...så får vi det aldri til...dette er vel noe av det tristeste vi mennesker kan oppleve tror jeg...det å ikke få barn....og slite slik...man skal ha respekt for det vi går gjennom...INGEN andre forstår helt hvordan vi har det...tror jeg...lengselen...skuffelsene...redselen..sinne...og gleden når det faktisk går bra....

Jeg tror prøvere blir ekstra ydmyke og gode foreldre fordi det ligger såååå mye bak barneønsket vårt...

Lykke til damer...dere går gjennom tøffe tak! Ikke glem det. Tillat dere å være redde osv...men ikke la det ta helt over...da bør man få hjep tror jeg...

Og plutselig er babyen deres der...

...10 uker igjen her....og fremdeles litt redd...

:-)

Fortsetter under...

Gode og kloke ord.

Jeg har ikke hatt overksudd til å være her inne så mye når vi nå satser på barn nr. 2.

Men når det nå ser ut som jeg er og forblir gravid, tar jeg tid til å være her inne igjen.

Det føles som vi har holdt på med å prøve å få barn de siste 6 årene, kun med en liten pause da nr. 1 var et faktum :) Og gjett om vi var glade da vi fikk se vår lille prins før første gang. Vi må fortsatt klype oss i armen, for vi synes fortsatt det er et mirakel at vi har en 2 åring løpende rundt.

Og nå i dag har kvalmen gjort sitt inntog på ordentlig, vi er litt mer optimister. Lille prinsen var har nå en meget god mulighet til å bli storebror! Og igjen håper og tror vi at alt slitet har vært, og kommer til å bli verdt det.

Nurket 1, ti uker igjen...det kommer til å bra. Lille prinsen vår kom 7 uker for tidlig, og han er i dag en sunn og frisk liten gutt :). Så alt som skjer fremover nå, det har meget gode sjanser til å ende bra! Men hold ut i de 10 ukene, og gled deg til å møte den lille...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...