sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Hvordan hadde dere det? blødning? menssmerter? Tok det dager el uker før endelig fødslen var der? Jeg ble tøyet i går, hadde 1-2 cm åpning og var nesten helt utflata. Så etterpå litt ferskt blod. Så hadde jeg bare brunt blod og så det i dag at jeg fortsatt har det. I går kveld gikk itillegg slimproppen gitt. Fikk også menssmerter og har hatt det siden tøyingen.
lykkelig med2 gutter Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 en uke siden jeg fikk hinneløsning. litt mer menssmerter ja, men ingen store forandringer annet enn at min slimpropp også gikk etter første stripp. var på min tredje i går... ny en i morgen litt slim og gørr også denne gang. håper virkelig det skjer noe snart!!!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 hvor lanngt var du på vei første gang du ble tøyet?
mamma til en snart to Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg skal til jordmor på torsdag. er førstegangs, og aldri blitt strippa... lurer på om jeg skal be henne gjør det..? er da 37+5 ... Tror dere hun gjør det? er det veldi vont? hvordan fåregår det? skal på modningsakupunktur til en aen jordmor på tirsdag, og hadde vert greit å ver litt moden.mange rare spørsmål fra en førstegangs
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #6 Skrevet 24. august 2010 Jeg er førstegang selv.. Var hos jodmoren i går. var fullgåtte 38 uker da. Jordmoren min pleide normalt ikke å tøye før man var i uke 40 men hun skulle tøye meg i neste uke når jeg er 39 fullgåtte uker men jeg sover ikke om nettene og har egentlig ingen krefter igjen så jeg har bare verdens beste jordmor som ville tøye meg i går.. Var heldigvis moden men nesten 2 cm åpning så derfor kunne hun. Men du kan ta å spørre jordmoren din om hu kan sjekke om du er moden og isåfall ta å tøye deg litt =) jeg kan ikke si det var veldig vondt, var mer vondt når hun skulle sjekke om jeg var moden faktisk. Men var ganske ubehagelig. Bare passe på å puste riktig og la tankene dine fly en helt annen plass..
iok med sønn <3 Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg gjorde akkurat det samme sist onsdag. 1-2 cm åpning og fikk stortroa! Blødde friskt blod, så brunt i to dager etter der slimproppen fulgte med i deler. Masse mensmurring, og tok tom tid på rier, men de ga seg, og siden har de ikke komt tilbake... Nedtur kan man si :b Jeg blir da satt igang på tordag, for min lille treigas vil ikke ut :b Da er jeg 42 uker og ganske lei!
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #8 Skrevet 24. august 2010 uff skjønner at du er lei ass.. får virkelig håpe han kommer til verden snart
bokormPåOvertid Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Jeg ble strippet to uker før termin, hadde 3 cm åpning og var moden. Slimproppen gikk to dager etter. Ble strippet på nytt på termindato, enda mer slim, men ingen fødsel. Er 4 dager over termin nå og prøver akupunktur i morgen. Får håpe det hjelper.
bokormPåOvertid Skrevet 24. august 2010 #10 Skrevet 24. august 2010 Glemte å skrive at jeg har hatt mange kynnere og maserier. hele tiden. Fått mer mensvondt de siste dagene.
lykkelig med2 gutter Skrevet 25. august 2010 #11 Skrevet 25. august 2010 jeg var 37+3 første gang. er 38+3 i dag. spent på om det har blitt noen forandring... slik skjer det: jordmor går inn i kjeden, inn gjennom mormunnen og bruker fingrene for å åpne mellom livmor og vannhinnen. Ja, det er vondt. men ikke værre enn det vi skal igjennom i dag skal jeg snakke med lege om igangsetting i tillegg til ny hinneløsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå