Gå til innhold

Puppespørsmål til flergangsfødende:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid var jeg en god A-cup, nå er jeg en D!! Helt sprøtt. Men samtidig har brystvortene og areola blitt myyyye større. Selve brystet skrumper jo inn igjen etter ammeslutt; men blir vorte+areola mindre igjen også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir omtrent som før...

Skrevet

Mine ble dessverre mindre enn før.

Før førstemann: B/C

Ammende: C

Etter ammeslutt: A

Gravid igjen: C

Sukk... De blir vel enda mindre etter denne gangen tenker jeg... Kjoler jeg hadde før jeg ble gravid kan jeg ikke bruke lenger fordi puppene syns. De fyller jo ikke ut lenger..

Skrevet

Brystvortene ble mye større etter endt amming og brystene ble mindre...er gravid med nr 4 nå så regner med at bare brystvorten henger igjen i skinnet etter denne gangen her,hehe-godt man kan legge inn litt silikon hvis man ønsker det etterhvert...

Skrevet

Mine ble etter 1. mann stort sett som før..... ammet i ca 1 år da. Nå er jeg gravid i uke 35 og da er jeg oppe på C-cup igjen. Litt spent på hvordan de blir etter nummer 2... :-)

Skrevet

Har ammet 3, og brystvortene peker fortsatt oppover;) Litt mykere er de jo blitt..

Har gått fra B til D mens jeg har vært gravid, og når man ammer har man jo forskjellig størrelse avhengig av hvor lenge siden man ga melk:P

Er spent å se hvordan de blir etter denne gangen, men så lenge ikke det blir slark med nedovervorter, skal jeg være fornøyd.

Skrevet

med nr 1 vokste puppene mye i sv.skapet. og enda mer da eg ammet. men ble betraktlig mindre etter endt amming.. er gravid med nrt 2. og puppene bare vokser og vokser.. :) mye større en sist graviditet.

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Hiver meg på her, jeg var en liten c cup før graviditeten, så i uke 20 var jeg oppe i e cup, der stoppet det. Jeg skal ikke amme, vil puppene gå helt tilbake igjen, eller forbli slik de er nå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...