prøver3 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 I går hadde jeg masse slim-og i følge el kalkulatoren skal jeg ha el i dag. vi hadde masse sengekos i går og han fikk tømt seg 2 ganger.ikke hatt sengekos siden torsdag/fredag. har ikke merket noe særlig til slim i dag,så lurer på om el var i går da !? noe håp her da?
Gjest Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Ja, det er store sjanser for at det er håp ja:) Sædcellene kan vel leve i opptil 6 dager tror jeg:) Rundt 2 dager som er det vanligste da:) Ville ha tatt en runde til idag og jeg da;)
prøver3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 takker for svar Ja,vi skulle hatt litt tid i dag også,men han måtte plutselig reise,så det blir ikke noe av det da
Gjest Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Åjaa, kjenner til det der ja... Har en mann som jobber på sjøen 4/4 turnus, så skal litt til å få det til å klaffe med el hver gang ja:) Får krysse fingrene for at det går denne gangen:) Har du prøvd lenge?
prøver3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. august 2010 ja,det er ikke bare bare å være "prøver" når mannen ikke er hjemme rundt el tider neida,har ikke prøvd lenge.er igrunnen den 1 ordentlige pp igrunnen du også det eller?-tenkte bare på nicket ditt
Gjest Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Ja, første pp dette også Stresser ikke så mye enda da, tar det litt som det kommer egentlig:) Mannen ble fryktelig stressa/fikk prestasjonsangst av all el-snakket og sexen hver dag:p Så vi får se hva som skjer:) Skal iallefall ikke informere han om når el er:p
prøver3 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #7 Skrevet 24. august 2010 nei,det er vitig å ikke stresse så mye med prøvingen,men det er sannelig ikke alltid like lett når man har lyst på barn;) ja,det er vel normalt at mannfolka blir litt sånn når det blir så mye snakk om det hehe lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå