Cancer87 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 HeiHei! Etter vell et år som prøvere har vi nå fått resept på Pergotim, enkel dose. Jeg som sikkert mange andre ble litt skeptisk etter å ha titta i felleskatalogen. Noen erfaringer, tips eller råd der ute? Vi ble fortalt at vi får en enkel og en dobbel runde med Pergotime før vi blir sendt videre til evt prøverør.
Ele Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Heihei! Jeg prøvde en runde med pergotime, ingen suksess for meg, men tror mange har hatt gode erfaringer! Jeg ble svimmel, kvalm og slet veldig med hetetokter, i tillegg fikk jeg tre halvmodne egg i stede for et godt modna, og jeg fikk for tynne slimhinner. Nå går jeg på Femar, noe tilsvarende, men for meg funker det mye bedre. Jeg har ikke hatt noen særlige bivirkninger, og jeg får nå ett godt modent egg og tjukke slimhinner. Dessverre ingen baby enda da...
Cancer87 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Takk for tilbakemelding Her får de ikke PergoTime på apotekene før om 4-5 uker Så vi får smøre oss med tålmodighet, evt spørre litt ang Femar Masse lykke til videre til deg/dere også ;D
Gjest h_pp1 Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Forresten så tok jeg min 5 og siste pergo tabl i dag. Så jeg venter i spenning... Frustrerende.... Har ikke hatt noen spesielle bivirkninger. Litt hetetokter på kvelden og litt vondt i hodet. men det har gått helt fint. Jeg ser av svaret over at pergo ikke nødvendigvis virker om man får bivirkninger..
Ele Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Femar er også hormoner, men det er enda ikke så mye brukt til akkurat denne bruken i Norge, vi henger jo enormt langt etter på slikt her! Men doktor'n min har jobba mange år i England å brukte det med veldig gode resultater der, så jeg var heldig med han! Jeg skal begynne å teste i morgen jeg nå, tidlig, men klarer ikke vente lenger! Jeg kjenner mye murringer, men jeg har kjemiske graviditeter i snitt annahver måned, så det betyr jo ikke mye lenger... Men spennende uansett!
Ele Skrevet 25. august 2010 #8 Skrevet 25. august 2010 Negatiiiiv! Men det er ennå ganske tidlig, så lever i håpet en stund til, tester igjen fredag!
Rangle Skrevet 30. august 2010 #9 Skrevet 30. august 2010 hei hei. begynte på pergo enkel runde i januar. Fikk ingen bi virkninger. Ble gravid på 3 pergo periode:-) 16 uke på vei no. Da hadde vi slitt i 2 år. Så stå på. Masse lykke til
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 30. august 2010 #10 Skrevet 30. august 2010 Hei ! Jeg har positive erfaringer med pergotime. Litt hetetokter, men ingen andre bivirkninger. Ble gravid på 2 kur, mistet,men gravid igjen nå i 18. uke med tvillinger etter 3.kur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå