may-mom-05 Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Først kort om oss; Har ett barn unnfanget på naturligvis, f. i 2005. Kort tid etter fikk mannen min kreft og han benyttet tilbudet om å fryse ned, siden all cellegift mest sannysnelig ville gjøre han steril. Vi hadde ett ønske om å ha max 2-3 år mellom våre barn, men uheldigvis fikk mannen min tilbakefall med kreften flere ganger, noe som gjorde at vi måtte utsette prøving med nytt barn "hver" gang. Nå ser fremtiden lysere ut, og vi har fått innvilget å starte prvøing:D Tross mine unge alder (23), så har jeg etter p-pille slutt, ikke hatt noen eggeløsning (i løpet av 16 mnd). Så jeg er spent på hva riksen evt kommer til å gjøre i forhold til det. Jeg er så nysgjerrig på hva riksen kommer til å anbefale/mene at vi skal gjøre. Siden jeg har så ustabil eggeløsning, kommer dem til å sette meg på noe medisiner som styrer syklusen?? Og deretter inseminere det mannen min har fryst ned? Noen med liknende situasjon, som kan dele erfaringer? F.eks der kvinnen har ustabil/manglende eggeløsning, og mannen er helt el delvis steril? Hva skjer første møtet på riksen?
Xstream Skrevet 24. august 2010 #2 Skrevet 24. august 2010 Hei, Ville bare sende deg noen postive tanker. Et vennepar var i samme situasjon, han fikk kreft og fryste ned ettersom cellegiften ville gjøre han steril. De har lyktes i å få barn nummer 2 med inseminasjon og de har i tillegg fått barn nummer 3 på den naturlige måten. Han er blitt frisk fra kreften og mirakelet skjedde at hun ble gravid når de ikke trodde at de kunne få barn på den naturlige metoden:-) Lykke til med eggløsningen:-)
may-mom-05 Skrevet 24. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. august 2010 Tusen takk for dine ord, Xstream! Var koselig å lese at andre har lyktes, i en så liknende situtasjon. Det gjør meg bare enda mer optimistisk :-) Takk igjen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå