Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min har de siste ukene begynt å gråte i søvne, både om dagen og om natten. Han sovner relativt fort, men det går ikke mange minuttene før han gråter masse, og må trøstes og bysses i søvn igjen, og sånn kan vi holde på en god stund.

Noen som har opplevd noe lignende? Kan det være tenner på vei, eller andre ting som plager ham?

Han har sovnet relativt greit de siste månedene, men ikke nå lenger. Han blir straks 5 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke uvanlig å oppleve dette dessverre, etterhvert som babyen blir eldre.. Vi har slitt mye m det samme, og selv om jenta mi nå er snart 2 år gråter hun fortsatt en del i søvne. Går riktignok MYE bedre nå enn før, men som sagt- gråting i søvne er ikke uvanlig, og mange sliter m den såkalte "halvtimes-kneika". Dvs at babyen ofte våkner til og gråter etter ca 30 min- og mange trenger også hjelp i form av byssing el lign. for å komme seg videre i søvnen. Trenger ikke være et tegn på at han har det vondt eller kjipt, men rett og slett en konsekvens av at han bytter søvnfase, og går fra tung til lett søvn.

Skrevet

dette har jeg oså lurt på! Takk for svar Lykkeli&gla-høygravid m ♀ nr 2 :D

Skrevet

Ja, takk for svar!

Håper det går seg til.... Han stresser seg også sinnsykt opp når vi legger ham, veifter og kaver og gråter og klynker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...