hilde og gutta Skrevet 24. august 2010 #1 Skrevet 24. august 2010 Er i dag halveis,og det kjennes deilig ut. Ligger her i sengen og kjenner lille gutt koser seg og sparker litt. Bare for å vise mammaen sin at her er jeg,og jeg er våken. Var på kontroll i går og hörte hjertelyd,veldig deilig å höre. Og hun målte magen og den var akkurat som den skulle väre på dette tidspunktet av svangerskapet. Så da er det bare å vente og kose seg fremover. Ha en fin dag alle sammen,hvor dere enn er i verden. Jeg bor i stockholm:)
J -76 Skrevet 25. august 2010 #2 Skrevet 25. august 2010 Så koselig, gleder meg til å kjenne spark :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. august 2010 #3 Skrevet 25. august 2010 Så hyggelig og høre at alt står fint til med deg og den lille, koz deg videre i svangerskapet:) Klem fra meg
hilde og gutta Skrevet 25. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. august 2010 Tusen takk.Alltid koselig å bli husket på. I dag har jeg så mye luft i magen,blir helt gal,begynt å spise linfrö.Så får jeg håpe det virker. Er alt bra med deg og den lille? Håper det.I helgen skal vi dra til ikea og titte på seng og stelle bord,fikk katalog i går og så noen fine ting. Begynner å glede meg til de store kjöpene. På lördag kjöpte jeg en doppler,så vi har hört på gullet om morningen og på kvelden,så deilig å höre. Klem fra meg og prinsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå