Gå til innhold

har så vondt nederst til venstre i magen!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet litt over 5 i dag med smerter nederst til venstre i magen. har hatt det noen ganger tidligere om natten, men da har det stort sett gått over etter vannlating, bare vært litt ubehag etterpå. men i morges så gikk det altså ikke over. vondt samme om jeg lå på høyre eller venstre side. og det varte i et par timer... noen som har vært borti liknende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm.. nei, har ikke hatt noe problemer med det.. er bare så rart at det kommer og går, at det er stort sett om natta/ morgenen... rare greier..

Skrevet

jeg har samme smerter som deg, har heller ikke trøbbel med fordøyelsen.... lurer veldig på hva det er... skal spørre jm på torsdag....

god bedring og jeg håper du får til å sove snart:)

Skrevet

Samme her, men på min høyre side.. Lurer på hva det er!!

Skrevet

jeg ble innlagt for litt lignende smerter....dog på høyre side...men pga akutt vondt trodde de at det var blindtarmen (noe det ikke var ) men musklulært...sener som er i ekstrem strekk

for meg kjennes det ut som knivblad som står rett inn i magen mot hoften

Skrevet

Hehe.. så "kjekt" å høre det ikke bare er meg.. Har gått sånn i over en mnd nå.. vondt nede på venstre side.. ikke i babyen om det går an å si det, men under på en måte. Spurte jordmor om dette, og hun sa at det er mye nerver ol i strekk der nede og at det er helt vanlig. Og når hun dytta på magen oppe på venstre og babyen flytta litt på seg gjorde det vondt der nede. Jepp, sa hun, det er nok bare babyen som kommer borti non greier.

I natt da jeg snudde meg kjentes det ut som noen stakk en kniv inn på den akkurat samme plassen og jeg hylte til av smerte. Men det gikk rimelig kjapt over. Som regel går jeg bare å småverker. Det her virka klønete, men håper det hjalp litt.. er forresten 33 uker på vei.

:) Lykke til :)

Skrevet

ja, det er mye rart kroppen skal gjennom.. :)

jeg kjenner det stort sett om natten, og det pleier å gå over utover morgenen, men i dag varte det veldig lenge og gjorde veldig vondt.

jaja. har 19 dager til termin, så får bare bite tennene sammen!'

takk for svar alle sammen!! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...