Gå til innhold

OH HAPPY DAY! Gladnyhet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Okei..det her er sikkert ikke en stor spennende nyhet for de fleste...men for meg er det ganske viktig og noe som løftet dagen min flere hakk!!

Jeg har stort sett gått i tights og shorts siden april, siden kroppstemperaturen min har steget med 5-6 grader etter jeg ble gravid (VARM!!!) Men i dag fant jeg ut at olabukse var tingen, og har jo kjøpt ny med strikk i livet tilogmed.. Men så lurte jeg på meg den gamle gobuksa først, bare for å se om det gikk. Og det gjorde det!! Jeg fikk den over både lår og rumpe, og buksa er såpass lav i livet at jeg fikk kneppet knappen også (Jaja...blir ikke særlig behagelig å sitte i den på forelesning hele dagen, men lider litt for sin egen stolthets skyld). Hadde virkelig ikke trudd at den buksa skulle passe, men sambo var ikke videre interessert, og grynta "hmm..fint.." fra dyna. Derfor måtte jeg dele det med noen som kanskje kan forstå gleden min, nemlig mine kjære bim-søstre:)

Ha en super dag alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerar. Själv prövade jag att få på mig ett par trosor för en stund sedan som jag köpte ca mitt i svangerskapet (én storlek större än jag har till vanlig) och den passade inte alls. Måste nu dra ut till butiken och köpa nya. "Oh happy day" säger jag också...

Skrevet

Huff huff.. det er er ikkeno gøy! Må jo spesifisere at INGEN av mine andre bukser passer da.. men denne er ganske stretchy og veldig lav i livet:) Men skal passe på å fortelle jordmor om denne buksa, neste gang hun ser fordømmende på meg etter at jeg forteller om mine nattlige potetgullposeangrep...

Skrevet

hærlig, bare helt hærlig! :)

Skrevet

Jeg fikk heller ingen gladnyhet da jeg skulle prøve buksene jeg brukte før graviditeten... Fikk de faktisk ikke over rumpa, så det var digg. Er ganske lei tights for å si det sånn. Men nå er det bare uker igjen og satser på at kiloene renner av meg etter fødsel, hehe...

Skrevet

Så gøy! :D

Jeg har to dongeribukser jeg også som jeg har klart å lure meg inn i helt til nå *hihi* :D Men tror nok ikke jeg skal prøve å få de på meg mer, er 36 uker på vei nå og behagelig tøy er tingen :P

Skrevet

Huff...angrer som en hund på buksevalget - så den havner nok i "ubrukelig til etter fødsel" -haugen igjen. Måtte åpne knappen etter ti minutter på forelesning, og den gnagde seg inn i hoftene, og strammet uansett! Æsj, må nok krype til korset å kjøpe ei gravidbukse til! (Evt slutte å spise potetgull midt på natta...)

Skrevet

Jaja, du hadde gleden en liten stund :-)

Her er det tights som gjelder på jobb/ute, og romslige myke bukser hjemme. Men savner de vanlige buksene mine ja... :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...