Gå til innhold

drit snart i heile spåinga! 7-8 gang æ prøva på ca 3 år! ingen som gidd å se engang!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

regna ikke med att nån gidd å se nu heller, men kan nu skriv fødsels datoen sånn just in case!

mæ - 060688

Sambo - 040871

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oioi... du må ikke være så negativ...

Jeg spår her når jeg har overskudd. Dette gjør man gratis på fritiden. Og det gjelder de andre som spår her inne også. Hvem jeg spår er ofte litt tilfeldig. Jeg klikker stort sett inn på de trådene jeg har en feeling for...

Så det er nok ikke at spådamene her inne ikke "gidder", som du skriver.

Jeg har riktignok én regel: jeg må ha et nick eller navn å koble meg opp på. Dvs jeg spår ikke anonyme. Fødselsdato trenger jeg egentlig ikke.

Hvis du vil være garantert å få en spåing, så ville jeg ha anbefalt deg å gå for en betalingstjeneste.

Lykke til!

Skrevet

Enig med Sanna28, jeg spår heller ikke anonyme, har mye mer bruk for et navn/nick enn en fødselsdato. Kan ikke si det frister å spå noen som spyr ut eder og galle på denne måten heller, hehe, vi er jo ikke akkurat ansatt her ;)

Skrevet

har prøvd med nick;) men funket ikke det heller....

Har prøvd å vært hyggelig men det funket vist ikke det heller, så det er veldig fustrerende ja...

denne gangen fikk jeg nå ihværtfall et svar i det minste....

Skrevet

Nå kjenner jeg at jeg MÅ spy ut litt jeg også!! Hva tror enkelte av dere at vi som spår egentlig gjør?? Tror dere vi sitter foran pc'n heeeeele dagen og spår inne på barnimagen... Jeg har faktisk et liv, et ganske hektisk liv, og spår her inne når jeg har tid og føler at jeg har nok energi og overskudd! Det er ikke alltid jeg har lyst til å bruke MIN FRITID på å spå å svare på spørsmål fra folk jeg ikke kjenner.. Og hvis du scroller nedover sidene her så ser du at det er mange som ikke har fått svar og alle får ikke svar, det hender at jeg selv ikke får svar..sånn er det på amatørsider som dette. Slutt og sleng med leppa til hyggelig mennesker som faktisk bruker sin egen fritid på å spå! Snakk om å være utakknemmelig! Og ja nå fikk du svar, men det var kun fordi det innlegget ditt var så JÆVLIG provoserende!

Skrevet

har man ikke lov å si sine meininge innpå hær da kansje?

å skreiv det sånn att det skulle vær minst muli provoseranes men mæst muli ærlig.... så synts ikke den meldinga va så vældi provoseranes eller nå ut spying!

men om du/dokker ikke takkla att folk hær inne e full av hormona å synts det e urettfærdig att enkelte får svar mens andre som verkeli prøva å få et svar med å vær hyggelig over lang lang tid, å skriv masse fint ilamme det man ønska å finn ut av så burde dokker kansje revurder å spå på ei sida med hormon fylte kvinnfolk!

vart faktisk lei mæ når æ så kordan dokker først tålka denne meldinga som FAKTISK ikke va ondt meint, men bare litt fustrasjon som ville ut!

Men nu ser æ jo bare det att det bare va bortkasta energi!

Skrevet

Det er ingenting galt med og si meninga si her inne, dette er jo et forum. Men som med alle andre forumer må man respektere de menneskene som er her inne. Som de over her skriver er alt basert på frivillighet og disse snille jentene gjør dette helt gratis! Det er mange her inne som ønsker og bli spådd, men når dette ikke er en betalt tjeneste kan man ikke forvente at man alltid er heldig og blir spådd. Forstår din frustrasjon i og kanskje bli "oversett", men om du ønsker så inderlig og bli spådd finnes det flust av mennesker som kan hjelpe deg, men som tar betalt for tjenesten, akkurat slik som du sikkert tar betalt for din jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...