Gå til innhold

Ang Pernille.info

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser og ser på den sekret tabellen, men hvordan ser den ut hvis man blir gravid ved eggeløsning? altså hvordan er det vanlig at utfloden er derfra og frem til ikm? lurer fælt på dette...begynner nemlig å få mer utflod nå som det nærmer seg ikm. Hadde istede håpt at det var et symptom på graviditet:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jeg også på...

Men husker fra jeg var gravid at jeg hadde mye mer utflod fra EL til IKM enn vanlig. Så for meg var det et tegn på graviditet den gang. Det er vel kanskje individuelt det som alt annet?

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt samme "problemet", det står jo ingenting om hvordan utfloden er ETTER eggløsning! Frustrerende.

Jeg kan imidlertid bare snakke av egen erfaring, men da jeg var gravid sist hadde jeg ganske mye hvit/blank utflod helt fra EL og resten av svangerskapet faktisk. Dette hadde jeg også nå etter det jeg trodde var EL, så jeg fikk mistanke pga det. (I tillegg til andre ting da, selvsagt.) Og jammen var jeg gravid igjen nå (HURRA!), så for meg er "mye" utflod etter EL tegn på graviditet.

Men det skal også sies at jeg sjelden er HELT tørr, det er i såfall bare noen få dager. Man må vel bare sjekke selv i hver periode og finne ut av sin EGEN kropp :-) Lykke til!

Skrevet

Akkurat det samme spm har jeg stilt her nå..

Står lite om utfloden etter el ja.

Mwn det står at den pleier være tørr, og at den kan bli litt våtere, mer fra ca en uke før ikm til ikm.

Men min har ikke vært tærr i det hele tatt.

Har hatt hvit, til tider blank utflod fra dagen etter el jeg.

Ikke veldig mye, men nok til at jeg ser det når jeg tørker meg og at det synes i trusa. Men husker ikke hvordan utfloden var sist jeg var gravid, eller hvordan symptomene var da. (Var ikke planlagt å kom veldig brått på med en positiv test dagen etter ikm)

Har ikm om en uke fra idag.

Ikke stort andre symptomer, bortsett fra litt større hovne bryster og bittelitt småsmerter i eggstokk området, og litt stikninger i korsryggen. Men dette er veldig normalt her.

Husker de to andre pp før dette hadde jeg veeeldig mange symptomer ei uke før ikm. Kanskje det er et godt tegn å ikke ha så mange symptomer? :P

Masse lykke til, og håper vi alle ses inne på 1 trimester :)

Skrevet

Da er det flere som er like meg ihvertfall:) Jeg veit jeg hadde mye utflod i starten under forrige graviditet, men husker ikke akkurat når det startet. På den tabellen står det tørr. tørr, tørr men hos meg er det vått, klissvått, klissvått...hehe. Nesten litt plagsomt. Men det skal sies at jeg omtrent aldri er helt tørr til vanlig så....vanskelig å si. Vi får tolke det i positiv retning:)

Skrevet

Og gratulerer så masse til dEUS:) så morro!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...