Gå til innhold

Smerter i mage og blod når jeg er sliten, hjelp!!!

Anbefalte innlegg

For litt under 2 uker siden begynte jeg å jobbe fult igjen etter ferie, er nå 14+2 på vei. Forrige onsdag fikk jeg kraftige magesmerter, nedover i lår og i rygg, dagen etter kom det blod på papiret da jeg var på do,når jeg hadde vært på jobb noen timer. Etter at jeg støvsugde hele huset i går kom det også blod. Var hos jordmor i dag og vi hørte hjertelyd, men i kveld har jeg smerter i mage og det har kommet litt blod igjen.

Hva bør jeg gjøre? Bør jeg jobbe fult? Eller er det bare tilfeldig at dette skjer etter anstrengelser og jeg er sliten? Noen med erfaring som vet dette?

Fortsetter under...

Gå til lege å spør om sykemelding så fort som mulig!!

Du må slappe av å ta det med ro nå.

Jeg er sykemeldt for nesten det samme og har fått streng beskjed om å ta det ro.Er 22 uker på vei.

Kansje få henvisning til ul også.Slik at de kan se om det er noen grunn til at du blør.

Masse lykke til .Klem

Noen har en del blødninger i svangerskapet uten at det er noe galt. Men du bør jo få deg undersøkt, helst med ultralyd på sykehuset skulle jeg tro. Og alt tyder vel på at du bør ta det rolig inntil du vet hvorfor dette skjer. Hvor mye du bør jobbe kommer vel an på hva slags jobb du har. Kjenner noen som har jobbet fullt til tross for mye blødninger, men da var det ikkje noe galt. Og det var ingen fysisk anstrengende jobb. Sliter du på jobben så bør du nok sykmeldes helt eller delvis.

Takk for svar, skal ringe lege i morgen tidlig. Jobber i barnehage og merker at smerter i magen ofte kommer når jeg løfter. Fikk også beskjed i dag at jeg har veldig lavt blodtrykk og bør få hvile når jeg trenger det, allikavel fikk jeg beskjed at jeg ikke kunne sitte på benken men gå rundt hele tiden.

ja helt enig med de andre, kom deg til legen, er nok det beste. jobber selv i barnehage og er sykemeldt nå. men det er pg av ryggen min. så du bør jo absolutt bli sykemeldt og ligge hjemme og slappe av, lykke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...