Lykkeligtobarnsmamma Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Etter at jeg begynte med mme (NAN HA1) er bæsjen militærgrønn... og det lukter skikkelig råttent, samme med lufta som kommer ut. Er dette normalt?
W29 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 de kan få bæsj grønn som spinat selv om de får kun mm også, helt normalt sa legen da min fikk det.
mammaen til 2+1 Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 da min forrige mini fikk grønn bæsj... fikk jeg info av hs at dette var pga av bakterier... det kunne også (svært sjelden komme dersom de fikk for lite mat.. men da tror jeg ikke det lukter)
W29 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 ja det med lite mat fikk jeg også høre, men minien min krevde pupp en gang i timen og la på seg godt over gjennomsnittet så det var ikke mat som manglet ihvertfall. men vedvarer det så ville jeg spurt lege eller hs, bedre å spørre en gang for mye
junimora10 Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Hadde akkurat samme erfaring med NAN HA1. Da vi bytta til hipp ble det bra igjen.
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Mulig jeg er utrolig dum her, min har hatt grønn bæsj siden fødselen. Trodde det var helt normalt jeg. Hun tat MME - hvilken farge skal bæsjen ha egentlig?
Nynte Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Min har også grønn bæsj. Han får bare mme og bæsjer ca 2 ganger i døgnet. Den første bæsjen er som regel ganske seig og grønn, mens på slutten kommer den litt mer som gul kornete bæsj. Sånn er det hver gang. Har også lurt på om dette er normalt eller ikke....
assisi Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Det er HELT normalt. Sånn har min hatt det hele veien også. http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Barnet-0-1-ar/Stell/Spebarnets-avforing/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå