Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei, og god kveld:) Har skrevet et innlegg før i dag der jeg sa noen om en bedriten dag med masse bekymringer og angst rett og slett. Kort fortalt, mistet vi en liten gutt i uke 19 for litt over et år siden. I etter tid viste det seg at det var store infarkt forandringer i morkaken. Kort tid etterpå fikk jeg blodpropper i store deler av kroppen. Nå går jeg på blodfortynnende og blir fult opp helt fantastisk på Riksen. var til ordinær UL på fredag som viste en frisk og fin gutt:) Er sikker på at jeg har kjent liv iallfall den siste uken, små spark til og fra i løpet av dagen. Så kom bekymringene i helgen, syntes jeg kjente lite eller ingenting. Og i dag var jeg sikker på at nå er noe veldig galt:/ Så snakket jeg med ei venninne som hadde ei på sin barsels gruppe som skulle selge en Angel sound. Så jeg reiste opp til henne og hentet den, kom hjem og klinte på masse krem......og etter en kort stund fant jeg den nydeligste lyden jeg vet for tiden:))) Langt ned, mot høyre. Ropte på min elskede samboer som også fikk høre. Han sa det hørtes ut som en ubåt.....hehe, første gnag han hører sin lille sønn:) Min beskjed er, at den lille saken reddet mitt frynsete sinn, i dag iallfall:))) Klem fra meg
vivvi_90 Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Sååå koslig:) ingenting som slår den lyden altså Masse lykke til videre:)
*Smiley* Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Så flott du fikk tak i en sånn en.Den har reddet meg mang en gang når bekymringene har tatt overhånd. Jeg vet godt hvordan det er å bekymre seg , er noe dritt rett og slett!! Dette skal gå bra vettu , kos deg og nyt graviditeten! Stor klem fra meg:)
mummitrollet <3 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Jeg har også tendens til å bekymre meg for mye og da er det godt å ha Angelsound hjemme
♥ Lille Gull ♥ Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Godt du fikk hørt hjertelyden og roet deg da. Er grusomt å gå og bekymre seg slik, og det er jo veldig forståelig at du gjør det med din for historie. Deilig du fikk roet deg, og forhåpentligvis fikk deg en god natt etter dette :-) Klem
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Ikke noe som er bedre ennå vite at alt er bra! Veldig glad for deg at alt er som det skal Klem fra
J -76 Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Hei kjære Tirilgirl! Så herlig at du hørte lilleguttl! Glad for at du føler deg roligere, sannelig ikke bare bare dette her, sliter på med alle disse bekymringene. Er så glad på dine vegne :-) tenk at du har en herlig liten gutt der inne, er veldig spent på hvem som gjemmer seg i magen min, tiden får vise.
Makko med to små gutter Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Herlig lyd, og bra at den lille fremdeles har det bra i magen! I din situasjon skjønner jeg det kan være godt å ha, og skjønner at bekymringene kan ta overhånd! Men legen min var faktisk veldig klar på at han IKKE anbefalte at man kjøpte slik (han ville ikke engang bruke den på alle kontroller!!!). Fordi man ikke viste langttids virkningene av slikt. -Nå er han er generelt en mann som er veldig skeptisk til unødig bruk av medisiner (f.eks. ekstremt forsiktig med astma medisiner), operasjoner (f.eks. menisk som han mener stort sett vil gro av seg selv) etc. Alt har en påvirkning på kroppen og det er viktig at vi veit langtidsvirkningene av det vi gjør...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 25. august 2010 Forfatter #10 Skrevet 25. august 2010 Tusen hjertelig takk alle sammen for gode og kloke ord:) Kommer absolutt ikke til og bruke den hver dag nei, max en gang pr uke. Er jo ikke så lenge før jeg skal på UL kontroll igjen, så ikke sikkert jeg bruker den før det..... Men tror jeg har lest at Angel sound ikke sender slike bølger innover i maven som Baby watcher gjør.......vet ikke sikkert. Klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå