Lunda med lillegutt Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Vet at de kan klø og verke i ukesvis før tennene endelig er framme, men i den intensive fasen der de er grinete og det eneste som hjelper er Dentinox, hvor lenge varer denne?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Min sønn har nå 6 tenner, men har ikke hatt feber. Dette er så forskjell fra barn til barn. Han var litt våken noen netter da to av tennene kom. Dentinox hjalp slik at han sovnet igjen med en gang.
b77h Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 min har fått to tenner - og det var uten feber. Dentinox har jeg ikke hørt om...
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 dentinox funker så som så her.. Ikke like god effekt hver gang. Mini har vært mer grinete med tann nr 2 enn nr 1. Nå med nr 2 har han holdt på i 4-5 dager og vært kjempe grinete,og 3 netter hvor han sover dårlig... hadde kun feber i en halv dag!
lykkelig3barnsmor<3 Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Har ei på 6 mnd som har hatt feber i 3 døgn nå,sikkler mye å har tydelig vondt i munnen,sover urolig dag og natt!!!Har også diare. Synes ikke dentinox hjelper noe serlig,hun får paracet 3 ganger i døgnet å masse kos av ei sliten mamma som håper at TANNA KOMMER snart;-))
Formerly known as Tina Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Jenta mi er 5,5 mnd og er forkjølet, men nå begynner jeg å lure på om feberen er pga tenner..... Jeg tipper tennene kommer i løpet av en uke, men jeg tar nok feil:-( stakkars babyer..... Har noen noen tips ang lindring? Dentinox fungerer ikke for henne så lenge av gangen. Hun vil heller spise det og blir sur når hun ikke får mer...
HippieChic Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Snuppen vår på 5mnd holder på med tann 3 og 4..(de to første oppe) Hun har ikke hatt feber, men har vært litt mer sutrete og kosete enn vanlig. Og hatt et par netter med dårlig søvn.. Hvor lenge fasen varer har jeg rett og slett ikke tenkt over :-o
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Her har tennene kommet i 2 puljer, først 3 nede så de 2 fortenna oppe. Begge gangene tok det ca. 1 mnd.... Får håpe din gjør det unna litt kjappere :-) Blir litt slitsomt i lengden med nada søvn og full jobb :-/
abella Skrevet 24. august 2010 #9 Skrevet 24. august 2010 Han hadde feber 2 dager da han fikk den første tanna, men ingen andre plager. Siden har tennene kommet én etter én med 3-4 ukers mellomrom uten at vi har merket noe.
las chicas Skrevet 25. august 2010 #10 Skrevet 25. august 2010 jenta her har nå 8 tenner. var kun når de to oppe på sidene kom hun hadde over 40 i feber i 6 dager. ellers har de bare dukket opp. smører dentinox av og til, men har hørt at flytende paracet hjelper for mange.
Lunda med lillegutt Skrevet 25. august 2010 Forfatter #11 Skrevet 25. august 2010 Takk for svar allesammen! Nå er det 5.dagen med kort lunte, grining og dårlig nattesøvn, og ingen tann!! Lillegutts form varierer gjennom dagen, men tarzan-hylene er ikke langt unna når ting ikke er helt som han vil. I dag har han imidlertid ikke feber lengre, og formiddagsluren har vart og vart, har tannveksten tatt seg en pause mon tro? Hvis feberen kommer tilbake og han blir veldig frustrert igjen får jeg vurdere paracet. Heldigvis spiser han godt, men har begynt å små-bite i puppen, au au, håper det er forbigående :-Z Biter i grunnen på alt han får tak i, fikk tak i bikkjas øre og var på vei inn i munnen med det, rakk heldigvis å røske det fra ham i tide, det hadde jo blitt en del hår å plukke ut for å si det sånn.... æsj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå