Gå til innhold

Hva slags vintersko har du/skal du ha til ditt barn og hvorfor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil ha noen gode lette vintersko som holder godt på varmen og ikke gjør føttene våte!

Viking, Ecco, billig eller what ever så lenge det fyller disse kriteriene :)

Str. 22-23

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sverger til viking, fordi de holder ungene varme og tørre..

Begge var kalde i Ecco vinterskoa.

Skrevet

Her blir det viking i år som i fjor;) De passer best til min sønns veldig breie ben. Dessuten er det varmere enn ecco sine.

De skoene er solide og tåler tøff behandling av en veldi aktiv gutt på snart 3 år. Han var aldri våt, fuktig eller kald på beina med de skoene;) Dessuten er det favorittskoene hans. Han vil alltid ha de på seg uansett årstid..he,he!

Skrevet

Har prøvd det meste innen vinterstøvler i løpet av våre snart 8 år som foreldre for 3 stk:)

Alt fra "billige" Ponny-støvler til dyre Ecco...

Må si at de beste støvlene jeg noen gang har vært borte i er Primigi!

Hadde det til minsteknott i fjor da han brukte str 23 og skal garantert kjøpe det i år også!

De var varme, kjempelette, ble aldri våt i de og de holdt utrolig godt!

Så Primigi anbefaler jeg på det varmeste:)

Skrevet

i år skal vi prøve viking, hun har vært kald i ecco sine to år på rad..

Skrevet

til hun største har vi alltid hatt ecco, viking som reserve. Lillemor har større og breiere føtter. Så mulig hun må få Vikingsko.

Skrevet

Dytter;) Trenger tips til ok sko til en ikke alltfor høy pris.. Eller må en opp i 8-900 kr for og få skikklige sko???

Tips damer;)

Skrevet

Sverger til Kamik etter å ha forsøkt alle andre merker:)

Skrevet

Har vært igjennom det meste, men eldste her liker Sorel best, samme gjør jeg, så det blir nok Sorel til de begge i år.

Skrevet

Viking!! Har prøvd Ecco, men barnet mitt frøs på beina i Ecco sine og nektet å bruke dem annet en til og fra barnehagen... 900 kr rett i vasken... Viking har alltid vært veldig bra, holder vannet ute og varmen inne:-)

Skrevet

Dolce gabbana sko med ekte pels inni skal ungen min ha i vinter, kun det beste er godt nok for min lille prinsesse!!

Skrevet

Jeg har brukt Ponny sine vintersko to år på rad og det blir nok det i år også .Han har aldri vært våt eller kald .

Skrevet

vi har brukt og bruker sko fra din sko. merket het tidligere rådis men har fått nytt navn som jeg ikke husker i øyeblikket. i fjor vinter brukte vi sko fra økonomisko faktisk. skoene til lillemann gikk i stykker og jeg måtte forte meg å handle noen nye sko til barnehagen dagen etter og rakk ikke senteret. dermed blei det økonomisko, som jeg tenkte i utgangspunktet bare skulle brukes som reserve etter at jeg hadde fått noen nye skikkelige. men disse skoa viste seg å være kjempegode!!! lette og varme(kjøpte med ekstra ullsåle) og aldri våte. passet godt på foten hans. jeg blei meget positivt overrasket! så om de passer i år så blir det til at vi bruker de igjen. vis ikke så er det tilbake til rådis;)

Skrevet

Han på 4år skal ha Reima og Viking. Vi må ha 2 par. Reima er allerede innkjøpt på 70%. Viking skal vi ha som par nr 2. Han har brede føtter og høy vrist og de passer perfekt. Viking og Reima er de eneste vinterskoene vi har prøvd han ikke blir våt i. Lurer på om Sorel og Kamik blir for tette så han svetter på beina, for de blir han våt i.

Minste som blir 2år i vinter vet jeg ikke hva skal ha ennå. Hadde Kamik forrige vinter, men hun ble kald i de. Hun er sånn som blir kald på føtter og hender. Men regner med det blir et par Sorel og et par billigere sko. Her vi bor er det kaldt, ikke vått om vinteren.

Skrevet

hadde Pony et år og de var veldig lette og gode på foten,samt at han var varm og tørr.og de er ikke spesielt dyre heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...