lykketall3 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Heialle prøvere! Er i min første pp og lurer litt på hva dere tar av tillskudd. Kan proppe i meg d meste eg, bare d hjelper meg med å bli gravid Eg tar tran hver dag og jentilskudd.. vil gjerne ha masse forslag!! Hilsen prøvende på nr 3 ( har liksom glemt alt eg tok i de forrige svangerskapene, hehe )
Gjest Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Tar kun folat. Har haurt omega3 skal vere bra (men du tar jo alt tran).
lykketall3 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 har tatt tran i åresvis. Har alltid høyrt at d dekker d meste, så har liksom bare blitt en vane at det høyre til frokostbordet. Ungene og tar den vanlige skjeen sin uten en mine. ( foreløpig )
ikke i bruk Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Tar B-vitaminer med folat, og begynner også på Vitex neste mnd om det ikke klaffet denne gang. Står å lurer på tranen hver gang jeg er i butikken, men synes det smaker så heslig at jeg ikke vet om jeg klarer å tvinge det ned, så spiser heller litt ekstra fisk og håper det holder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå