KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Jaja, idag har dama til eks kompisen til kjæresten min født, med samme termin som meg, å vi er 4 dager på overtid (eller..jeg nå da..) å jeg sitter her å smågråter fordi jeg er så misunnelig... Såklart superglad på dems vegne! Men gud så lyst jeg har til å føde nå jeg også..Hahaha HUFFF!
Voyeur Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Hehe, skjønner deg godt jeg:D Ville vært veldig misunnelig selv;) Kjedelig når de du kjenner føder, mens man selv sitter der og venter og venter og venter og venter..
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 heheh huff.. kjæresten syns jeg er småteit her jeg sitter her å furter, mens han sier at "Det er jo max litt over en uke igjen bare:)" OVER EN UKE JA! Det er jo en EVIGHET! hehehehe..
heltutrolig #Overtid# Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Eg skjønner hva du mener.. eg har 4 uker igjen men dama til Bestekompisen til mannen min fødte i natt...og vi hadde termin bare 4 dager fra hverandre...å eg blir misunnelig... ikke misforstå eg har ikke dårlig tid...lille i magen skal få vente litt til...men blir jo litt misunelig på de som kan kose med babyen sin da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå