Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 noen som vet om det frarådes å gå på konsert?? Vil da være i ca uke 26..
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #3 Skrevet 24. august 2010 jeg tenker altså på konsert med høyt støynivå Blir ikke han skremt der inne?
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #4 Skrevet 24. august 2010 Jeg var på konsert i uke 30, og merket helt klart at han hørte musikken godt. Makan til turning har jeg sjelden opplevd. Men jeg velger å tro at han koste seg og danset. Det kommer selvfølgelig an på hva slags konsert det er også... Ville nok ikke gått på death metal-konsert, eller en konsert der det er stor sjanse for å bli dyttet rundt.
Lea Laus Skrevet 24. august 2010 #5 Skrevet 24. august 2010 Jeg var på rockekonsert i uke 34, går så bra atte.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #6 Skrevet 24. august 2010 Jeg hadde Madonna biletter men solgte dem da jeg var gravid. Min mor kjenner en hørselsortoped som har advart mot høy lyd og støy når man er gravid. Han sa det kunne gi hørselskader hos baby. Så da tok jeg ingen sjanser, for så egoistisk er jeg ikke. Mitt søskenbarn dro på konsert selv om hun var gravid og baby fikk hørselskader, men man kan jo ikke vite med sikkerhet at det er grunnen selv om ortopeden tror det. Men på den andre siden så mener mange at det er ok. Men selv ville jeg ikke tatt den sjansen.
Anonym bruker Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 På Liberoklubben(i 4.mnd) står følgende: Snart vil barnet deres kunne skjelne mellom lydene inne i deg og lydene ute fra den store verden. Derfor bør du unngå å utsette deg selv for svært høy lyd. Du kan selvsagt gå på konsert, men du bør ikke stå rett ved siden av en høyttaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå