Gå til innhold

5 uker, men ingen symptomer. Noen andre?

Anbefalte innlegg

Er i uke 5, men har ikke noen symptomer. Litt murring i magen en sjelden gang, og litt stikking i brystene (veldig sjeldent) Mulig det er fordi jeg "ønsker" noen symptomer?

Hadde hCG 303 når jeg var 4+1 og hCG 603 når jeg var 4+3. Hadde også spotblødning i 15 dager (frem til 4+4)

Noen andre som har det slik? Positiv test, men merker meget lite ellers. For tidlig enda, eller?

Fortsetter under...

Ikke mye her heller. Men det hadde jeg ikke sist heller så tidlig. Kan kjenne bittelitt kvalme når jeg er sulten.

Sist kom kvalmen i uke 7-8, såvidt det var, var lite plaget. Frykter jeg blir mer plaget med den nå når jeg allerede merker den litt.

Håper i grunn jeg ikke får noe særlig med "symptomer" heller. Har en liten på 19 mnd å ta meg av, og da er det ikke bare bare å ikke være i form.

Jeg har nesten ingen symptomer heller. Litt vondt i puppene om jeg klemmer de inn med håndflaten, hehe.. Men ikke mye, hadde mer vondt tidligere.. Muligens litt vondt i kroppen til tider, i en arm, eller en fot liksom. ( vet ikke om dette er et symptom en gang da ;P )

Hadde ikke noe særlig til symptomer i forrige svangerskap heller, så får krysse fingre og tær for at det går veien denne gangen også :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...