~ Kali ~ Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Har merket de siste dagene at jeg går mer på do enn vanlig, mer sulten og vondt i korsryggen.. ikm er tidligst 31 aug så er ikke dette, og jeg har ikke tenkt noe på graviditet så er heller ikke innbilling.. kan kroppen min lure meg selvom jeg ikke tenker på det? eneste grunnen til at jeg har lagt merke til dette er fordi det er litt slitsomt i jobbsammenheng vil liksom at det skal gi seg sånn at jeg slipper å spise 3-4 ganger på jobben og springe opp og ned trappen for å tisse
Gjest Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Det kan vere underbevisstheita di som slår inn (sidan du lurte). Du kan prøve med ein test og sjå, viss ikkje får du nok smøre deg meg tolmodigheit, og ha med mange små matpakkar på jobb:) Lykke til!
~ Kali ~ Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Hva om jeg ikke har tenkt på baby siden forrige mens? Er ikke i sånn baby modus for tiden, føler meg ikke så lysten på det lenger. Har jo lyst på, men liksom ikke sånn at jeg tenker på det. Er litt sånn som første gangen da jeg ikke tenkte på at jeg kunne bli gravid selv om jeg ikke brukte noen form for prev. Synes det er for tidlig å teste hvis jeg hadde el 17 eller 20 august. forventet det den 20, men hadde el smerter den 17 så litt usikker der. Har med meg masse mat og snacks på jobb. spiser hver gang jeg får sjansen men siden jeg må stå en del og gå frem og tilbake hele tiden er det litt plagsomt å ha vondt i korsryggen. dette begynte i helgen og da hadde jeg ikke jobbet på flere dager. går tur for å holde meg litt i form og har ikke vært plaget med dette før. da har jeg heller hatt vondt i skulderblad området pga en knute. huff.. vil bare dette skal gå vekk føler meg syk her jeg sitter.. fryser og sitter under dynen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå