rosene Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Send meg en mail ,så ska jeg prøve å hjelpe deg så godt jeg kan... Du kan få gratis meditering av meg,det føler jeg at du har behov for --- Jeg er på msn nå, og gir bort gratis meditering ,,,Kom dit da vel ... Trøste klem
bobbiloppi Skrevet 23. august 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2010 Tusen takk! Sendte deg nettopp en mail.
rosene Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ska sjekke jeg nå..Kom på msn så skal jeg gi deg deilig rens.. Du vil føle deg mye bedre,og få ny energi og overskudd... Føler at du trenger det
bobbiloppi Skrevet 23. august 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. august 2010 Skulle veldig gjerne kommet på msn og fått en rens, det hadde jeg virkelig trengt, men får dessverre ikke msn til å fungere, klarer ikke å logge meg inn Kan prøve å få noen til å fikse det for meg i morgen eller lånt en annen pc om du fortsatt tilbyr det da?
rosene Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Jeg har sett på mailen din,sendt deg svar også. Ja,jeg tilbyr rens ennå. Men da må du være rask,da jeg reiser på ferie imora.. Er på msn nå og til kvelden.. Du kan sende meg en sms ,om tid når det passer best for deg,Slik at vi kan avtale time..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå