Gå til innhold

flere med rastløse føtter?

Anbefalte innlegg

jeg er nå 12+4, kan ligge i over en time uansett når jeg legger meg å bare vri meg liksom...finner ikke noe god stilling fordi føttene mine kribbler innvendig hehe...har hørrt at banan skal hjelpe mot dette,så tenkte å prøve dette i dag=) noen flere?=)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142233856-flere-med-rastl%C3%B8se-f%C3%B8tter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, dette er eg plaga med i perioder både under graviditet og til vanlig. Bananer hjelpe pga magnesiuminnholdet, så viss du blir lei av bananer kan du finne et kosttilskudd med magnesium. Har og funnet ut at kriblingen blir verre når eg blir trøtt, overtrøtt, og har vore masse i ro.

Som det ble nevnt over, så skal jo banan (magnesium) hjelpe mot slikt. Jeg får rastløse bein hvis jeg er veldig sliten av en eller annen grunn, og da er det jo bare å glemme å klare å sovne.... I tillegg har jeg begynt å få lettere kramper i leggene og under beina, så nå er bananer kjøpt inn igjen. Ble så lei det i første tri. da det var det eneste jeg klarte å spise en stund, men jeg får gjøre et nytt fosøk. ;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...