I utlandet Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei alle sammen Kjenner mest for å rope ut for hele verden, jeg testet positiv, jeg er gravid =) Men klok av skade så må det nok vente litt, men jeg roper det ut her jeg. Hadde egentlig test dag i morgen men klarte ikke vente lengre. Men HURRAA er kjempeglad, et stort tydelig kryss på testen og det var ikke engang morgen urin. Håper flere følger etter snart.
Vår tur? ♥desembergutt 11♥ Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Gratulerer så mye:) Kos deg med graviditeten!!! Send gjerne over litt babystøv;)
TanteTroll Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Gratulerer så mye, I utlandet! Kos deg med hemmeligheten til du er klar til å fortelle det til alle:-)
kjærevene Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Å så herlig, rop det ut, det er jo fantastisk. Blir spennende å se på UL da om det er en eller to i magen =) Håper virkelig på å oppleve det samme om 10 dager !!! Lykke til videre, og kos deg masse med graviditeten.
håpefull *er mamma* Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Gratulerer så mye :-) Håper vi andre kommer etter, ja ;-)
Pia76.. Skrevet 24. august 2010 #7 Skrevet 24. august 2010 Gratulere så massemasse. Arti å lese no på mårråskvisten. Kos deg:D
2,5barn+1engel Skrevet 24. august 2010 #8 Skrevet 24. august 2010 Gratulerer så masse I Utlandet.. håper jeg kommer etter med samme gode nyhet om 3 dager..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå