Gå til innhold

Bivirkninger av Utrogestan? (samme som på ass. befr.)

Anbefalte innlegg

Dere som har brukt dette - har dere opplevd noen bivirkninger? Og når evt startet de?

De siste 2 dagene har jeg vært utrolig trøtt, varm og masse luft i magen.. Brystene har blitt mye mindre ømme, men det er jo naturlig da eggløsningssprøyten er ute av kroppen nå.. Har lest litt på nettet og funnet mulige bivirkninger av Utrogestan, men er litt i tvil om de kan komme nå etter å ha brukt dem 1 uke... Er forøvrig på rugedag 7 i dag..

Fortsetter under...

Fikk informasjon fra klinikken om at jeg mulig kunne bli litt kvalm av medisinene. Det var nok den eneste bivirkningen jeg ikke opplevde.

Mine bivirkninger av Utrogestan var forvekslende lik graviditetssymptomer; kraftige murringer i magen (særlig venstre side), ømme bryster, tisset mye på natten, ekstremt varm og veldig tørst. Syntes også jeg ble noe "Blue", nedstemt.

Bivirkningene gav seg til kjenne ca. 5 dager etter inseminasjon, alt gikk over ca. 2 dager før ikm.

Med forbehold om å ikke virke litt pervers må jeg innrømme at jeg likte å ta Utrogestapillene. De skal taes tre gangene i døgnet, denne egenaktiviteten gav meg (en innbilt, ja...men) en god følelse av innflytelse til selv å kunne bidra i noen ellers så laaaaange, passive 14 dager.

Jeg tror birkninger varierer fra kvinne til kvinne. Håper du ikke bekymrer deg for mye, og får kost deg litt i disse rugedager.

Lykke til!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...