sjeviot Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 hei! Jeg har et spm angående forkjølelse...jeg er ikke sjuk(bank i bordet) men forloveden er det. Er det farlig for babyen min hvis jeg blir forkjølet å får feber?? Er i uke 32+2.
ev@drian Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Nei, er ikke farlig... Jeg har akkurat bli smitta av 1.klassingen min og sitter her og nyser (som er fint med dén blæra...), snørrer rennende og har feber. Er helt svimete så det blir senga for meg snart. Men jeg er ikke bekymra for lilleguttimagen. Hvis jeg derimot får halsbetennelse eller noe sånt, så drar jeg en tur til legen. Men nei, ikke farlig...
Barbamama_til 2 prinsesser Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Det er jo fare for at lille i magen bir veldig varm når du har feber. Jeg fikk feber på fredag, som varte i 2-3 dager. Ringte opp til føden for å høre, og de spurte om temp. min (38,5) og bare sa jeg skulle ta en paracet og kle meg lett/mindre klær. Jeg skulle følge med på formen til snuppa, bevegelsene hennes. Og så spurte de om vannet hadde gått.. Bare ring opp på føden dersom du får feber
sjeviot Skrevet 23. august 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2010 tusen takk for svar. =) føler meg tryggere nå! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå