Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 skulle vaske bleiene i stad...tok opp lokket, og der kom ei stor flue surrende ut...puttet bleiene inni maskinen, og da så jeg plutselig en rar liten rund,brun sak på den bleia!så ut som en tykk larve eller noe sånn...dårlig å forklare... da jeg hadde tømt boksen for bleier, så jeg at det var et par til slike i bunnen på boksen, og noen små svarte prikker....hva er dette??? har nå spylt og destirillalalal (ingen anelse om hvordan det uttales eller skrives, men er en spray som sterilisere ting) boksen....er dette nok? er ikke kryp igjen i boksen nå, men tenker på bleiene....
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 26. august 2010 #2 Skrevet 26. august 2010 De dør nok i vaska de krypene
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #3 Skrevet 29. august 2010 Der ga du meg en god grunn til å fortsette med kjøpebleier...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2010 #5 Skrevet 29. august 2010 takk for svar=) ja di døde i vaskemaskinen og forsvant, og har ikke sett dem etterpå... dyrene kom ikke pga bleiene, var nok noe som kom fra stranden eller noe..hiver håndklær og annen 60graders vask i samme boksen:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå