Gå til innhold

de som ikke røyker:HVA GJØR DERE HER??!!!

Anbefalte innlegg

I mitt hode er dette et debatt forum hvor vi som sliter med å slute å røyke kan støtte hverandre, eller de (i mitt tilelle) som har klart å slutte men fremdeles synes det er fint å kunne snakke om vanskelighetene med det. Selv om man har slutta så er det ikke sagt at man ikke går rundt å savner det for å si det mildt! Jeg har full forståelse for dem som ikke klarer å slutte helt, røyk-avhengighet er er komplekst og SVÆRT forskjellig fra kvinne til kvinne hvordan man er avhengig av det. Så om det er super lett for noen, så er det super vanskelig for andre, bortimot umulig. Ferdig med saken! For meg som endelig har klart å slutte så vet jeg iallefall en ting; Det hjelper INGENTING med kjeft og stygge ord. Det gjør bare alt så mye værre. Da får man iallefall følelsen av å være mislykket og ute av stand til å klare å slutte og dermed klarer man det ikke. Derfor, dere som er nedlatende: Slutt med det, det kan faktisk være slik at netopp det DU sier/skriver her får en gravid kvinne til å fortsette å røyke....!

• 2 måneder senere...

Fortsetter under...

• 9 måneder senere...

bare sjekker om det er noe nytt på "unnskyldnings-fronten" som kan gi meg ørlitegranne sympati for dere.... men som jeg trodde, NÆÆÆÆ! se overskrift, røykedebatten. blir ingen debatt om alle en enige. du ville kanskje foretrukket et trøsteforum hvor dere kan forstå og unnskylde hverandre????

Ehhhh....kødder du? Nå har vi etterlattedebatten også hva med å hetse de en ukes tid? De ligger i hvertfall ned og skal være rimelig enkle å sparke litt til....jeg er ganske sikker på at vi kan klare å gi de også litt ekstra skyldfølelse det er jo en debatt så de må jo tåle å høre det.

Nei, jeg ønsker ikke å bruke dette som et trøsteforum, men et sted hvor jeg kan dele tanker rundt det å slutte å røyke, kanskje kan jeg finne noen metoder andre har brukt som kan fungere for meg eller jeg kan hjelpe andre til å slutte ved å gi de nyttig informasjon og ikke hets.

Jeg var nettopp på Alan Carrs sitt kurs så ja jeg er veldig intressert i å slutte, der lærte jeg en viktig ting:

Vet du hva røykere gjør når de blir konfrontert med farene? Jo de tar en røyk. Hvorfor? Fordi de blir stresset, redd og siden jeg regner med at du kanskje kan å lese så vil jeg heller la det være opp til deg å lese om nikotinens virkning i kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...