Gå til innhold

hvor tidlig testet dere positivt...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei! :-)

Jeg brukte Clearblue fertilitetsmonitor og vet helt sikkert når jeg hadde EL, og testet positivt med Quick response 10 dager etter EL.

El testen var svak men tydelig positiv innen 5 minutter.

Dagen etter tok jeg en Clearblue digital som viste GRAVID, det var 3 dager før IKM.

Tok en ny Quick response dagen før IKM, og da ble streken klart og tydelig positiv innen 5 minutter, ikke langt unna nesten like sterke streker, så jeg har også tenkt på tvillinger....;-)

Hi hi hi.... spennende! :-))

Jeg hadde positiv EL test 8. august og testet positivt 18. Svaaaakt svakt. Men EL er jo gjerne 1-2 døgn etter positiv EL-test så det gikk bare en drøy uke her. Hvis du testet veldig positivt en uke før IKM så kan det nok hende at du er lenger på vei.

jeg hadde poitiv el test den 6 og etter termin kalkulator blir egget befruktet den 8 og da termin 3 mai.... men er ikke EL teten positiv når det nærmer seg eggløsning.... at det er da man bør ha sex fordi EL nermer sg...? det er en hel vitenskap....

jeg testet jo poitivt den 18 og det er bare 10 dager etter forventet befruktning... blir spennende

Annonse

testet positivt på kveld urin 10 dager etter EL men tester negativt etter det med billigtester før jeg testet positivt igjen 12 dager etter EL også en ordentlig positiv på 14 Dager etter EL hehe litt ivrig på testing her men :)

vet akkurat når jeg har EL pga smerter og i tillegg tok jeg el tester denne gangen bare for å se om jeg følte det riktig hehe:)

det gjorde jeg og kanskje derfor jeg har blir gravid nå tre ganger på første forsøk hehe

lykke til:)

- Første gang jeg var gravid testa jeg først svaakt positivt ca 2 dager over ikm, deretter negativt noen dager etter før jeg fikk 3 nye positive tester ila samme uke.

- Andre gangen testet jeg positivt på ikm og dagen etter.

- Tredje gangen testet jeg positivt kanskje 5-6 dager over ikm, men dette var fordi jeg ikke tenkte på å teste før fordi jeg da hadde uregelmessig mens.

- Nå, fjerde gangen testet jeg positivt 2 dager FØR ikm med billig-test fra billige-tester.no, for deretter å teste positivt dagen etter med CB digital m/ukeindikator :-)

Testet positivt 9 dager etter EL, altså 3+2 (syklusdag 24)! Har testet positivt på dag 24 flere ganger før når jeg har vært gravid...

Er 4+0 i dag og IKM i dag (tror jeg), testet positivt på vanlig CB (ikke tvil) for 5 dager siden. Tok en CB digital for 2 dager siden som lyste Gravid 1-2 på utvannet urin :)

Klems

da ser jeg det er flere som har testet tidlig positivt etter EL... begynte ei stund å tenke om det kunne være tvillinger..... hi... hi....

mine 2 andre gravididteter har jeg ikke testet positivt før etter forventet IKM tenker jeg også vil ta meg en tidlig ultralyd..... blir litt påvirket her på barn i magen:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...