lykkeliten82 Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Hei Jeg lurer bare på om noen har eraring med dette? Jeg er 9+4 dager i dag, og har vært til tidlig ultralyd i dag pga to mindre blødninger og fall i HCG verdien. Der fikk jeg se et lite vidunder med et dunkende hjerte Det gjorde godt. Men gynekologen var asiatisk, veldig hyggelig men snakket ikke så veldig godt norsk så det var litt vanskelig å kommunisere, men hun sa at jeg hadde en sår livmorhals som sansynlig vis var grunn til blødningenen! Er det flere som har opplevd dette? Jeg ble litt roligere med tanke på at det kanskje ikke er noe galt med selve fosteret, men med livmorhalsen!? Setter pris på alle svar
lykkeliten82 Skrevet 23. august 2010 Forfatter #2 Skrevet 23. august 2010 Denne fikk jeg vist lagt litt feil
Olarskebab Skrevet 24. september 2010 #3 Skrevet 24. september 2010 Vet ikke om du har lagt den ut en annen plass også, men jeg svarer deg her hvertfall ! Jeg er nå 11+1 i dag, og når jeg var ca 5 uker, begynte jeg å blø friskt blod på ettermiddagen i 4 dager på rad.. Jeg fikk tidlig innvendig ultralyd i uke 6 (kjekt med en mor som er jordmor) og alt sto bra til med den lille, gudsjelov, jeg fryktet det værste selv om det hadde stoppet og blø.. Jeg spurte da om hvorfor jeg hadde blødd, og han sa det var sår på livmortappen min.. Ikke noe med forsteret å gjøre.. Det er veldig vanlig at man kan bli, man kan bli det veldig ofte etter samleie, og det hadde vi sef hatt 2 dager før jeg begynte og blø.. Så trur ikke du skal bekymre deg Det har ikke noe med fosteret å gjøre;)
lovebelly Skrevet 11. august 2011 #4 Skrevet 11. august 2011 hei ! vet heller ikke om du har lagt dette ut en annen plass men svarer deg her jeg ! akkrat det samme skjedde med meg jeg fikk blødninger dagen jeg var akkurat 10 uker på vei !, havnet inn på ultralyd , men alt sto bra til med den lille. legen kunne ikke gi noe sikkert svar på hvorfor jeg blødde men hun sa det var veeeldig veldig vanlig med blødniger i svangerkskapet uten at det betydd noe. Den vanligtse grunnen er at livmorhalstappen er veldig lettblødelig når man er gravid, og en kan ofte få en blødnig etter fysisk aktivitet, eller sex. helt ufarlig :-) i dag er jeg 12 uker har ikke hatt no blødning siden og håper at alt går som det skal :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå