Gå til innhold

vanlig med smerter ved EL?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gått på pilla ei stund så husker ikke???

har smerter i livmorområdet, Litt sånn menssmerter.

Trodde ikke jeg skulle ha EL før neste uke, siden jeg alltid har hatt lange sykluser, men finner ikke noe annet svar på disse smertene enn at det kan være EL...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde EL på lør/søn, fikk litt murringer på kvelden før positiv test, det kjennes ut som menssmerter ja...:-)

Skrevet

Jeg har ikke hatt dette siden jeg var tenåring (og det er først i etterkant jeg skjønner hva det er). Men de siste 2 syklusene siden jeg slutta på mensen har jeg hatt helt tydelige el-smerter, og skikkelig oppblåst i magen, var nesten så jeg ikke fikk på meg buksa i dag tidlig...

Skrevet

ja da håper jeg det:) selvfølgelig er mannen syk nå da, men ble 2 runder i senga i helgen så håper det holder:)

Skrevet

ja jeg er også veldig oppblåst! så bare å krysse fingrene nå....

Skrevet

jeg mente slutta på pilla... :)

Skrevet

Hei.

Har også vært utrolig oppblåst i magen i det siste. Har nesten sett gravid ut. Hadde også så utrolig vondt i ryggen i dag, nederst i korsryggen, og litt murringer, så hadde lyst å ta en test. Var selvfølgelig fri for billigtester, så måtte kjøpe QR i dag. En pakke med syv tester (var billigere enn CB sin ene). Tok en test på formiddagsurin og den var positiv:) Så nå er det bare å håpe på at søndagens svømmere eller dagens svømmere finner fram og treffer egget, slik at man kan få bruk for alle billig-g-testene jeg har kjøpt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...