Gå til innhold

Stor jente...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ei jente på 2 år og 7 mnd, har målt å veid henne nå, og hun er 100 cm og veier 18 kg....

Herregud, er ikke det ganske mye da?? hehe... Har jo mange høye folk i familien da:) hun ser jo mye eldre ut enn det hun er...

Fler med store barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske stor jente du har ja! Men det er jo ikke noe galt i det, noen er små og noen er store. Jenta mi er ganske liten, men kusina hennes er på størrelse med din, stor og fin jente. Hun ser også litt eldre ut, er 3 år og ser ut som hun er snart 5. Kan noen ganger være litt vanskelig når folk tror hun er eldre og behandler henne deretter. Så det hender vi må si i fra eller minne dem på at hun er bare 3.

Skrevet

Ja, ikke sant :) Det er mange som tror jenta mi er større enn hun er oxo, er innmellom redd for at folk tror hun er en 3, 5 åring, som ligger langt etter:) Men passer som regel på å si at hun ikke er så stor da.. hihi.....

Skrevet

Det er godt folk er forskjellige :o)

Men jo, ho er ganske stor. Lille er temmeleg gjennomsnittleg med sine ca 94 cm og 13 kg, ca 3 mnd før ho fyller tre.

Fetteren er 2 år og 4 mnd, ca 100 cm og 16,5 kg.

Storebror her i huset er snart 5 år, 110 cm og 17 kg (men han er ein spjæling) :o)

Skrevet

da er hun like gammel og omtrent akkurat lik på størrelsen som gutten min..

Jenta mi var i samme størrelsesforhold rundt samme alder hun også.. og er fortsatt ei stor jente i forhold til andre på samme alder.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er jenta mi som er stor=) hehe.....

Skrevet

Jeg får kommentarer ang min jente om at de tror hun er 3,5 år pga størrelsen. Hun ser visst mer moden ut mener de også.. Hun er 2 år og 4 mnd! Hun er 96 cm og 15 kg.

Skrevet

det er forskjell på barn ja..

datteren min på 4 år og 3 mnd er 14 kg og 101 cm. hehe..

Skrevet

og gutten min på 2 år og 3 mnd er vel rundt 11-12 kg og noen og 80 cm kanskje... skal snart på kontroll...

eldste var 2 år og 5 mnd på 2 års kontrollen og hun var 11 kg og 89 cm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...