Gå til innhold

Hva gjør man når man vil ha BRUS hele tiden?

Anbefalte innlegg

Jo, da drikker man brus....

Jeg har altså det mest håpløse utgangspunkt for å prøve å leve sunt og rett nå når jeg har barn i magen. Jeg har så lyst på brus!!! Samme hvilken sort, bare det er kullsyreholdig og FULLT av sukker. Ikke noe max eller light som duger her i gården, nei. Ikke nå. Jeg er ingen brusdrikker til vanlig. Ikke i det hele. Og nå er det plutselig det eneste jeg har lyst på, det eneste jeg ikke blir kvalm av, ja til og med det eneste som kan hjelpe når kvalmen har slått til.

Og så jeg som går opp 25-30 kg når jeg er gravid. Har gjort det hver gang (4 ganger), så det er vel ingen grunn til at jeg ikke kommer til å gjøre det nå. Det blir vel mer 40-50 kg denne gangen. Og nei, jeg har ikke holdt på sånn med brus og lignende de andre gangene. Jeg har tvert imot levd veldig sunt. Sist svangerskap spiste jeg nesten bare grove knekkebrød med leverpostei og drakk vann - pga jernmangel og et forsøk på å ikke gå opp så mye. Likevel satt jeg der 25 kg tyngre enn vanlig til slutt. Så hvordan skal dette ende?

Jeg kan ikke si at det er en "dille", for jeg klarer å la være hvis jeg absolutt MÅ. Men da går jeg hvileløst rundt og tenker uavbrutt på brus, og klarer ikke samle meg om NOE før jeg har tatt meg et glass. Hmm...kanskje har jeg dilla likevel...?

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...