Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #1 Skrevet 23. august 2010 Går rundt konstant med rar smak i munnen, smaker som...skikkelig dårlig ånde eller noe.. Blir ikke kvitt den, og mat osv smaker rart pga av denne smaken i munnen, noen som hadde det når dere var gravid? Har bare lest at man får metall smak i munnen. synes ikke dette ligner på metallsmak..
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #2 Skrevet 23. august 2010 Det skal jeg love deg!!! Jeg hadde metallsmak og skikkelig dårlig ånde fra uke 10 - uke 18 ca. Æsj....Også fikk jeg kviser den perioden! Æsj... Nei, nå fikk jeg dårlige minner...
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #3 Skrevet 23. august 2010 Jeg hadde ikke rar smak i munnen da jeg gikk gravid.
LinnisR83 Skrevet 23. august 2010 #4 Skrevet 23. august 2010 Ja, huff. Jeg har det slikt. Alt smaker skikkelig dritt, og ingen av den maten jeg spiser tar kverken på denne smaken. Hadde det med førstemann, og har det enda verre nå med andremann. Legen sa at det er forandringer i hormonene som gjør noe med smakssansen og slimhinnene i nese/hals. Sist gikk det ikke vekk før en uke etter fødsel. Håper den forsvinner snart i dette svangerskapet. Det beste jeg drikker er kaffe. Da får jeg ikke denne smaken. Men er jo begrenset å mye kaffe jeg kan drikke og. Jeg holdt meg unna sukker/godis/fettrik mat en stund og følte at det ble bedre jo bedre kosthold jeg hadde, men ble aldri heeelt kvitt det. Finn en tyggis eller tyggetabelett du syntes er god, og kjøp inn i bøtter og spann
Anonym bruker Skrevet 23. august 2010 #5 Skrevet 23. august 2010 Noen ganger smaker kaffe ok hos meg, men noen ganger smaker det rart som feks såpe.. Har pusset tenna flere ganger idag og tatt sånn b12 skyll, hjelper ikke, sitter her og føles som jeg har verdens værste ånde.. tør ikke å snakke på jobben( jobber nær mennesker).. Spiser ikke mye snop, fett mat osv.. Er forkjølet nå også.. Og føler alt lukter helt jævlig og smaken er enda værre i munnen, og har blitt kvalm av å være forkjøet i tillegg.. HI
LinnisR83 Skrevet 23. august 2010 #6 Skrevet 23. august 2010 Uff, jeg ble verre av SB12 greinet, og Listerine, eller hva det heter. Ble virkelig uggen av den ettersmaken. Pusser tennene gjerne 10 ganger daglig. Like deilig hver gang Det blir myyye verre når du er forkjølet. Var likedann i uke 10 når jeg var forkjølet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå